شناسهٔ خبر: 67403130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی:

پیش‌بینی ۲هزارو ۳۵۷ شعبه اخذ رای در آذربایجان‌غربی

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی به تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری انتخابات باشکوه در روز هشتم تیر اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای طی فردا، جمعه در نقاط مختلف استان مستقر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

رضا ابراهیمی افزود: از این تعداد، یک هزار و ۴۷۶ شعبه ثابت و ۸۸۱ شعبه سیار هستند تا همه مردم آذربایجان غربی بتوانند به راحتی در انتخابات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از کل شعبات در نظرگرفته شده برای آذربایجان غربی، یک هزار و ۱۶۵ شعبه شهری و یک هزار و ۱۹۲ شعبه روستایی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اظهار کرد: در مجموع بیش از ۴۲ هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در این دوره از انتخابات فعالیت خواهند کرد که آموزش های لازم در این خصوص ارائه شده است.

ابراهیمی ادامه داد: تدابیری اتخاذ شده تا تعدادی از صندوق های اخذ رای به مناطق عشایر نشین اعزام شود و علاوه براین با توجه به تقارن انتخابات با فصل کار برنامه ریزی شده تا ماندگاری صندوق های رای در مناطق روستایی بیشتر باشد.

وی گفت: در انتخابات مجلس برای رای دادن پنج سند می توانست ارائه شود اما دراین دوره تنها ۲ سند شامل اصل کارت ملی و شناسنامه برای احراز هویت و رای دادن لازم است و همچنین شناسنامه ها نیز ممهور به مهر نخواهند شد.

وی افزود: متولدان روز هشتم تیر ۱۳۸۵ و قبل از آن می توانند در انتخابات این دوره شرکت کنند.

نظر شما