شناسهٔ خبر: 67399171 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همزمان با چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش؛

شهید رئیسی در کتاب‌های گویای ایران صدا

شهید سید ابراهیم رئیسی موضوع دو عنوان از مهم‌ترین کتاب‌های گویای ایران صدا شد و در این پایگاه اینترنتی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

شهید رئیسی در کتاب‌های گویای ایران صدا
تهیه کننده رادیو در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: ما مدت کوتاهی پس از حادثه دلخراشی که برای شهید رئیسی رخ داد تصمیم گرفتیم محتوا‌های ارزشمندی برای ارائه ابعاد مختلف شهید رئیسی ارائه کنیم.
سید علی میرطالبی پور افزود: ما به این ترتیب کتاب‌های «سید محرومین» و «حوزه مقاومت در بیانات رئیس جمهور شهید» را در پایگاه اینترنتی ایران صدا قرار دادیم.
وی گفت: این کتاب‌ها در قالب فایل‌هایی ۱۲۰ دقیقه‌ای و چهار فصل تهیه شده که از طریق نرم افزار‌های کاربردی ایران صدا در تلفن‌های همراه هم قابل دسترسی است.
این تهیه کننده در خصوص کم و کیف کتاب‌ها گفت: کتاب سید محرومین به زندگی شهید رئیسی می‌پردازد و فراز و فرود‌های تاریخی و نقشی را که در مسئولیت‌های دولتی داشته است واکاوی می‌کند.
آقای میرطالبی پور افزود: یکی دیگر از این کتاب‌ها، حوزه مقاومت در بیانات شهید رئیسی است. کتابی که از نظر محتوا جنبه خبری دارد و گوینده‌ای فراز‌هایی از بیانات شهید رئیسی را به صورت خبری می‌خواند.
کتاب‌های گویای ایران صدا چند سالی است که به صورت مستمر در قالب‌های مختلف داستانی و غیر داستانی در پایگاه ایننرنتی iranseda.ir قرار می‌گیرد.

نظر شما