شناسهٔ خبر: 67397831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آرای عشایر جنوب کرمان در ۱۰۰ شعبه دریافت می‌شود

جیرفت- ایرنا- مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان گفت: ۱۰۰شعبه اخذ رای ثابت و سیار در مناطق عشایری برای مشارکت همگانی عشایر جنوب کرمان در انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی عشایر جنوب کرمان ناصر احمدیوسفی روز پنجشنبه اظهار کرد: جامعه عشایری در تمام صحنه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، اقتصادی نقش پر رنگ و مشارکت همگانی داشته و دارند.

وی ادامه داد: مشارکت همگانی و ۹۵ درصدی عشایر جنوب کرمان در ادوار مختلف و انتخابات مختلف نشان از اهمیت بالای انتخابات در بین جامعه عشایری دارد.

احمدیوسفی ادامه داد: با برنامه ریزی ستاد انتخابات استان و فرمانداران شهرستان های جنوب کرمان بیش از ۱۰۰ شعبه سیار و ثابت اخذ رای در مناطق عشایری تدارک دیده شده است.

مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان ضمن تقدیر از نقش آفرینی عشایر غیور در همه صحنه‌های اجتماعی و اقتصادی اضافه کرد: از همه مردم جنوب استان بویژه جامعه عشایری، سران طوایف و ایلات و قبایل دعوت می کنیم تا روز جمعه هشت تیر با حضور در پای صندوق های رای با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، موجب ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب شده و انتخاب اصلح را رقم بزنند.

نظر شما