شناسهٔ خبر: 67438071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار آستارا:

میزان مشارکت آستارایی ها در انتخابات ۴۱/۳ بوده است

آستارا- فرماندار آستارا با اشاره به اعلام نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری این شهرستان گفت: میزان مشارکت در این شهرستان ۴۱/۳ بوده است.

صاحب‌خبر -

محمد رضا شهاب زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با همت عوامل اجرایی، نظارت و همه دست اندرکاران در روز جمعه ۸ تیرماه با سلامت کامل به پایان رسید و طبق اعلام ستاد انتخابات کشور به مرحله دوم کشیده شد.

فرماندار شهرستان آستارا تصریح کرد: در انتخابات این شهرستان از تعداد ۲۸‬ هزار و۴۳۷ برگه‌های رأی مأخوذه تعداد ۲۷‬ هزار و۷۳۲ رأی صحیح و تعداد ۷۰۵ رأی باطله اعلام شده که با مشارکت‬ ۳/‏۴۱ درصدی برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات آستارا بیان کرد: بر اساس شمارش آرای مأخوذه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان، مسعود پزشکیان ۲۱۳۷۴ رأی، سعید جلیلی ۴۷۰۶ رأی، محمدباقر قالیباف ۱۴۷۴ رأی و مصطفی پورمحمدی ۱۷۸ رأی را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: ضمن تقدیر از کلیه عوامل برگزاری این انتخابات در شهرستان آستارا از مردم مؤمن، بصیر، آگاه، ولایی و انقلابی این شهرستان مرزی که بار دیگر پیوند مستحکم خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب نشان دادند، قدردانی می‌کنیم و امیدواریم با حضور دوباره خود در دور دوم انتخابات حماسه دیگری از حضور خود رقم بزنند.

نظر شما