شناسهٔ خبر: 67397062 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تور جهانی اسکواش؛

خیز ستاره ایرانی برای سکو؛ اسکواش‌باز ایرانی درخشید

تهران- ایرنا- اسکواش باز ایرانی در رقابت‌های تور جهانی اسکواش در مالزی موفق شد حریف مطرح پاکستانی خود را شکست دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رقابت‌های تور جهانی اسکواش در مالزی که زیر نظر انجمن حرفه‌ای اسکواش‌بازان جهان برگزار شده و یکی از رقابت‌های سطح بالای اسکواش محسوب می‌شود و از جایزه ۶ هزار دلاری برخوردار است، با درخشش سپهر اعتمادپور اسکواش باز ایرانی همراه شد.

اعتمادپور در بازی نخست برابر کریس پیلای اسکواش باز کشور میزبان رفت و در یک بازی برتر با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

وی پس برد در بازی نخست، در دیدار دوم به مصاف طیب اسلام اسکواش باز مطرح و قدرتمند پاکستانی رفت و با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشت. در این بازی اعتمادپور کاملا برتر بود و به اندازه ای حریف پاکستانی را تحت فشار گذاشت که پس از برتری ۲ بر صفر به دلیل فشاری که به حریف پاکستانی وارد شد، وی از ادامه بازی انصراف داد تا در نهایت اعتمادپور با برتری قاطع ۳ بر صفر پیروز شود.

طیب اسلام یکی از بازیکنان مطرح پاکستانی هست و تا رنکینگ‌های بالای PSA هم آمده و توانسته جایگاه خوبی را در سطح دنیا و آسیا به دست آورد.

اعتمادپور اخیرا در مسابقات قهرمانی آسیا در دالیان چین حضور یافت و نتایج خوبی گرفت و پس از آن در تورنمنت جایزه بزرگ قطر حاضر شد و در آنجا نیز به مقام سوم دست یافت. وی که پیش از این تا رنک ۴۵ دنیا پیش رفته بود و جزو تاپ ۵۰ دنیا محسوب می شد، به دلیل یک مصدومیت سخت و عدم شرکت در مسابقات با افت روبرو شد اما پس از برطرف شدن مصدومیت دوباره با جهشی خیره کننده در حال حاضر رنک ۱۴۶ دنیا را اختیار دارد و با ادامه این روند می تواند به جایگاه سابق خود بازگردد و به بازگشت به جمع تاپ ۵۰ دنیا امیدوار باشد.

نظر شما