شناسهٔ خبر: 67396699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرزنشینان مراوه‌تپه آماده تکرار مشارکت ۸۸ درصدی در انتخابات

گنبدکاووس - ایرنا - اهالی مرزنشین و عشایر شهرستان مراوه‌تپه که در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با مشارکت ۸۸ درصدی خود حماسه‌ساز شده بودند، آماده تکرار دوباره حماسه حضور و بینش سیاسی و انقلابی خود در انتخابات فردا جمعه هشت تیر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مردم مرزنشین مراوه‌تپه که نام شهرستان آنها با سفر نخستین بار عالی‌ترین مقام اجرایی کشور یعنی شهید آیت الله رئیسی برسر زبان‌ها افتاد، می‌خواهند در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز حماسه ساز شوند.

فرماندار مراوه‌تپه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از آمادگی مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان مرزی برای شرکت در انتخابات خبر داد و بیان کرد: ۶۷ شعبه ثابت و سیار برای اخذ آرای اهالی این دیار پیش‌بینی شده است.

امان‌محمد باشقره افزود: از مجموع شعب اخذ رای پیش بینی شده که ۲۱ صندوق آن ثابت و بقیه سیار هستند، ۱۰ شعبه برای ۲ نقطه شهری «مراوه‌تپه و گلیداغ» و ۵۷ شعبه نیز ویژه مناطق روستایی و اهالی ۱۱۰ روستای این شهرستان مرزی است.

وی بابیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری مردم مراوه‌تپه مطابق چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب یعنی «رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت» فراهم است، اضافه کرد: این شهرستان حدود ۴۵ هزار واجد شرایط شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارد.

به گفته فرماندار مراوه‌تپه، افزون بر هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و نیروی نظامی در برگزاری انتخابات این شهرستان مرزی مشارکت خواهند داشت.

باشقره ابراز امیدوری کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی مراوه‌تپه باحضور پرشور خود در انتخابات فردا یکبار دیگر وحدت و انسجام و نیز مشارکت ۸۸ درصدی خود را در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری به نمایش بگذارند.

شهرستان مراوه‌تپه حدود ۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که در ۲ نقطه شهری و ۱۱۰ روستا و در گستره افزون بر سه هزار کیلومتر مربع سکونت دارند.

نظر شما