شناسهٔ خبر: 67391540 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

مدرن سازی تراموای سوئد از سوی اشکودا

صاحب‌خبر -

گروه اشکودا مدرن سازی واگن های تراموا سری M31 را که در گوتنبرگ (سوئد) کار می کنند، به عهده گرفته است.

مدرن سازی تراموای سوئد از سوی اشکودا
تین نیوز

گروه اشکودا مدرن سازی واگن های تراموا سری M31 را که در گوتنبرگ (سوئد) کار می کنند، به عهده گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از زدمیرا، اِشکودا اوتو شرکت خودروسازی چکی است، که در سال ۱۹۹۱ یکی از زیرشاخه های اروپایی گروه فولکس واگن مبدل شده و هم اکنون از برندهای متعلق به این ابرشرکت آلمانی به شمار می آید.

قرارداد این شرکت با اپراتور وست ترافیک شامل تعمیر ۷۹ واگن می شود که عمر مفید آنها را ۱۵ سال دیگر افزایش می دهد، اما ظاهر واگن ها بدون تغییر باقی می ماند.

در این اقدام، عناصر مهم برنامه نوسازی عبارتند از: جایگزینی درایو درب پنوماتیک با درهای برقی، سیستم ترمز مکانیکی با الکترو هیدرولیک، نصب پله های جدید و یک رمپ برای سوار شدن و پیاده شدن مسافران در ویلچر، طراحی شده برای عملکرد قابل اعتماد در آب و هوای سوئد.

بر این اساس، ارگونومی دستگاه های کنترلی در کابین راننده تغییر نمی کند، اما روشنایی ( دیود روشنایی) LED آنها، حتی در نور شدید خورشید، شرایط کاری راحت را همراه با سیستم تهویه و گرمایش به روز فراهم می کند.

در محفظه سرنشین، نیز چیدمان صندلی ها تغییر می کند، سیستم گرمایش مدرن می شود و روشنایی LED ظاهر می شود.
واگن های این تراموا توسط شرکت سوئدی آاس ای آ (ASEA ) بین سال های ۱۹۸۴ و ۱۹۸۶ ساخته شدند و در سال ۱۹۹۸ – ۲۰۰۲ بازسازی شد.

این واگن ها با اضافه شدن یک بخش مرکزی طبقه پایین، اکنون چندین دوره تعمیرات را پشت سر گذاشته اند.
نوسازی فعلی در سایت گروه اشکودا در استراوا انجام خواهد شد، جایی که این واگن ها نیز بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ تعمیرات اساسی شدند.این کار قرار است در سال ۲۰۲۸ تکمیل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما