شناسهٔ خبر: 67389599 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

انجام هرگونه حفاری تا روز انتخابات در خوزستان ممنوع است. | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

انجام هرگونه حفاری تا روز انتخابات در خوزستان ممنوع است.

صاحب‌خبر -
به گزارش اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان، مهدی شه نظری پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان با اشاره به برگزاری چهاردهمین انتخابات رباست جمهوری خاطر نشان کرد: به منظور جلوگیری از آسیب زدن به شبکه فیبرنوری و احتمال قطع شبکه ارتباطی تا روز انتخابات هیچگونه حفاری در استان نباید انجام شود.
وی گفت: در این دوره از انتخابات نیز همچون انتخابات اسفندماه سال گذشته احراز هویت به صورت الکترونیکی در شعب انجام می‌شود.
شه‌نظری اظهار کرد: اداره کل ارتباطات خوزستان با دستگاه‌های تابعه برای پایداری شبکه ارتباطی در روز انتخابات هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان افزود: کشیک بندی نیروها برای نظارت بر برقراری ارتباطات در شعب اخذ رای انجام شده و همچنین رایزنی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه در خصوص جلوگیری از قطعی برق در روز انتخابات صورت گرفته است.
شه‌نظری ادامه داد: با شرکت پخش فرآورده نفتی نیز به منظور تامین سوخت دیزل ژنراتورها هماهنگ شده تا در صورت احتمال قطع برق از دستگاه‌های دیزل استفاده شود.
وی ادامه داد: هماهنگی با حوزه معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان برای صیانت از مسیرهای فیبرنوری صورت گرفته تا با تدابیر اندیشیده شده، شاهد پایداری ارتباطات در انتخابات پیش رو باشیم.

نظر شما