شناسهٔ خبر: 67381167 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حفاری در خوزستان تا روز انتخابات ممنوع اعلام شد

مدیر کل ارتباطات خوزستان گفت: طبق هماهنگی انجام شده با معاونت عمرانی استانداری خوزستان هر گونه حفاری مجاز و غیرمجاز تا روز انتخابات ممنوع است.

صاحب‌خبر -

مهدی شه‌نظری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان می‌گوید: به منظور جلوگیری از آسیب زدن به شبکه فیبرنوری و احتمال قطع شبکه ارتباطی تا روز انتخابات هیچگونه حفاری در استان نباید انجام شود.

او افزود: در این دوره از انتخابات نیز همچون انتخابات اسفندماه پارسال احراز هویت به صورت الکترونیکی در شعب انجام می‌شود.

آقای شه‌نظری اصافه کرد: اداره کل ارتباطات خوزستان با دستگاه‌های تابعه برای پایداری شبکه ارتباطی در روز انتخابات هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: کشیک بندی نیرو‌ها برای نظارت بر برقراری ارتباطات در شعب اخذ رای انجام شده و همچنین رایزنی‌های لازم با دستگاه‌های مربوطه در خصوص جلوگیری از قطعی برق در روز انتخابات صورت گرفته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با شرکت پخش فرآورده نفتی نیز به منظور تامین سوخت دیزل ژنراتور‌ها هماهنگ شده تا در صورت احتمال قطع برق از دستگاه‌های دیزل استفاده شود.

او همچنین گفت: هماهنگی با حوزه معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان برای صیانت از مسیر‌های فیبرنوری صورت گرفته تا با تدابیر اندیشیده شده، شاهد پایداری ارتباطات در انتخابات پیش رو باشیم.

نظر شما