شناسهٔ خبر: 67389226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

حضور صدها هزار نفری زنجانی ها در جشن کیلومتری«رهروان غدیر» - اکو

اقتصاد ایران: زنجان-دبیر ستاد غدیر استان زنجان گفت: بر اساس رصد مجموعه های نظارت کننده نزدیک به 300 هزار نفر از مردم ولایتمدار زنجان در این مهمانی بزرگ شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی یوسفی با اشاره به حضور حداکثری گروه‌های مردمی در جشن کیلومتری «رهروان غدیر» در زنجان، گفت: در این جشن که ۱۱۰ غرفه با میزبانی هیئت‌های مذهبی، مساجد، گروه‌های مردم نهاد از چهارراه امیرکبیر تا سبزه میدان زنجان دایر بود ۳۰۰ هزار نفر از مردم ولایتمدار و ارادتمندان مکتب اهل بیت (ع) شرکت کردند.

وی ادامه داد: مردم پیش از ساعات آغاز جشن غدیر حاضر و تا ساعات پایانی شب گذشته از برنامه‌های فرهنگی و معنوی پیش بینی شده در جشن استفاده کردند. دبیر ستاد غدیر استان زنجان با یادآوری اینکه در توزیع اقلام غذایی و بسته‌های فرهنگی از ظرفیت خیرین و مشارکت‌های مردمی استفاده شد، گفت: در این جشن هیچ هزینه‌ای از دستگاه‌های دولتی دریافت نگردید.

به گفته وی، مبلغ ۲ میلیارد تومان بابت کارهای زیرساختی، اقلام فرهنگی و غذایی از سوی بنیاد غدیر استان زنجان برای اجرای این مراسم هزینه شد که برخی از این مبالغ محقق شده و برخی هنوز محقق نگردیده است.

حجت الاسلام یوسفی خاطرنشان کرد: کیک نیم کیلومتری غدیر نیز به همت قنادان زنجانی ویژه این روز پخت شد که در قالب بسته بندی بین شرکت کنندگان در مراسم جشن توزیع شد.

وی اضافه کرد: شهرداری زنجان نیز با مشارکت در برگزاری مهمانی کیلومتری رهروان غدیر، ایجاد بخشی از زیرساخت‌های لازم از جمله نصب غرفه‌ها، تبلیغات شهری و خدمات عمومی و حمل نقل مسافری را عهده دار گردید و دیگر مجموعه‌های انتظامی، امدادی و خدماتی استان نیز برای رفاه حال مهمانان این جشن بزرگ پای کار بودند. همچنین از میان غرفه‌های فرهنگی در طول مسیر جشن، غرفه‌های بازی و فرهنگی مربوط به کودکان از استقبال بی نظیری برخوردار بوده و خاطره خوشی را از این عید بزرگ در ذهن کودکان ماندگار کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما