شناسهٔ خبر: 67631842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

پویش ملی "غزه امتداد کربلا" در محرم و صفر ۱۴۰۳

حوزه/ مجمع تشکل‌های بین‌الملل و فعالان فلسطینی در ایران را بر آن داشته تا امسال با راه‌اندازی پویش ملی #غزه_امتداد_کربلا، از تمامی هیئت‌داران و مراکز متولی برگزاری مراسم عزاداری در ماه‌های محرم و صفر دعوت کنند که در ضمن مراسم‌ها و عزاداری‌های خود، به یادآوری مسأله فلسطین و روایت قصه فلسطین برای مردم بپردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، جنایات بی‌شمار رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، به‌ویژه ساکنان غزه، پس از عملیات طوفان الاقصی، باعث شده است که بسیاری از افراد و شخصیت‌های مسلمان و غیرمسلمان در سراسر جهان، این واقعه و جنایت‌های رژیم را به وقایع کربلا و نبرد حق علیه باطل تشبیه کنند.

به‌طوری‌که یحیی سنوار، شخصیت برجسته فلسطینی، به اعضای حماس گفته است: «ما باید در همان مسیری که آغاز کرده‌ایم، پیش برویم، وگرنه باید شاهد کربلایی دیگر باشیم.» این موضوع، مجمع تشکل‌های بین‌الملل و فعالان فلسطینی در ایران را بر آن داشته است تا امسال با راه‌اندازی پویش ملی #غزه_امتداد_کربلا، از تمامی هیئت‌داران و مراکز متولی برگزاری مراسم عزاداری در ماه‌های محرم و صفر دعوت کنند که در ضمن مراسم‌ها و عزاداری‌های خود، به یادآوری مسأله فلسطین و روایت قصه فلسطین برای مردم بپردازند و به‌طور ویژه، مراسم شیرخوارگان حسینی را در روز جمعه ۲۲ تیر به یاد کودکان غزه برگزار کنند.

برای دسترسی به محتوای پیشنهادی و بیانیه روز شیرخوارگان در همبستگی با کودکان غزه، لطفاً به کانال مجموعه‌های مردمی بین‌المللی در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنید.

مجموعه‌ها و تشکل‌های همراه: - مجمع تشکل‌های بین‌الملل - جامعه ایمانی مشعر - موسسه بین‌المللی هاتف - خیریه رنگ زیتون -اتحادیه بین المللی امت واحده - گروه فرهنگی شهید القدس - مدرسه فلسطین - گروه جهادی بنت الهدی - مجمع فعالان بین‌الملل فارس - موسسه تمدن توحیدی - موسسه گفتگوی دینی وحدت - مرکز فرهنگی‌پژوهشی رسول السلام - آکادمی قفقاز - مجمع اسلامی حبل‌الله - تشکل سلمان - تشکل در مسیر ابریشم - تشکل کلام مشترک - تشکل سازندگی امام موسی صدر - موسسه روایت انسان.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر و استفاده از ایده‌ها و محتوای مرتبط با فلسطین در مراسم محرم و صفر، به لینک زیر در پیام‌رسان ایتا مراجعه کنید: https://eitaa.com/uiaiir/398

نظر شما