شناسهٔ خبر: 68100950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار فارس:

زمینه افزایش تولیدات کارگاه‌های اشتغال فارغ‌التحصیلان استثنایی فراهم شود

زهرا عسگری

استاندار فارس بر ضرورت ایجاد زمینه افزایش تولیدات کارگاه‌های اشتغال دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان استثنایی تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۸ مرداد با حضور در کارگاه کارآفرینی دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان مدارس استثنایی استان، از تولیدات این مجموعه بازدید کرد.

استاندار فارس در این بازدید همت، توان، انگیزه، پشتکار و تلاش دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان استثنایی را در مقایسه با افرادی که از نعمت سلامتی کامل بهره می‌برند اما تلاش و پشتکار قابل قبولی ندارند، ستودنی دانست و ضمن اعلام حمایت همه جانبه از این مجموعه، گفت: باید زمینه‌های افزایش تولیدات این مجموعه فراهم شود تا منبع درآمد مطمئن و مناسبی برای دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان استثنایی باشد.

وی، ایجاد نمایشگاه‌های دائمی در اماکن پرتردد و گردشگرپذیر را یکی از اقدامات مناسب برای افزایش فروش تولیدات این مجموعه عنوان کرد و افزود: اولین غرفه مشترک شهرداری شیراز و اداره کار و تعاون استان به این مجموعه اختصاص می‌یابد؛ همچنین دستگاه‌های دولتی استان هم می‌توانند در فواصل زمانی مناسب پذیرای نمایشگاه محصولات این مجموعه باشند.

نماینده عالی دولت در استان فارس بر ضرورت اختصاص فضای مناسب و متناسب با فعالیت این مجموعه تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش استان یکی از مجموعه‌های بلااستفاده خود را در اختیار این مجموعه قرار می‌دهد، استانداری فارس هزینه‌های بازسازی آن را متقبل و کار و تعاون استان نیز تجهیز آن را برعهده خواهد گرفت.

وی با اشاره به تدبیر لازم برای تامین سرمایه در گردش مورد نیاز این مجموعه گفت: تعدادی از درخواست‌های ارائه شده از جانب مسئولان مجموعه، با نظر موافق محقق خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، کارگاه کارآفرینی دانش‌آموزان استثنایی در قالب تعاونی فراگیر ملی مدارس استثنایی ایران، شهریور ۱۴۰۱ توسط رئیس جمهور شهید به‌صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

انتهای پیام

نظر شما