شناسهٔ خبر: 67388807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار مازندران مطرح کرد

تدارک ۳۲۲۸ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در مازندران

استاندار مازندران گفت: ۳۲۲۸ شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تدارک دیده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری امشب_چهارشنبه ششم تیر_ در دیدار با رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مازندران با بیان اینکه واجدین شرایط رأی دادن در استان دو میلیون و ۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر است، اظهار کرد: وظیفه عوامل اجرایی و نظارت صیانت از آرای مردم است.

وی با بیان اینکه تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری تا هفتم تیر ادامه دارد، افزود: تلاش داریم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری طبق نظر شورای نگهبان در روز هشتم تیر ماه در سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

استاندار مازندران گفت: در این دوره از انتخابات ۵۹ حوزه انتخابیه شامل ۲۲ حوزه اصلی (فرمانداری‌ها) و ۳۷ حوزه فرعی (بخشداری‌ها) در سطح استان وجود دارد.

نوری با بیان اینکه ۳۲۲۸ شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان تدارک دیده شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مضامین بسیار ارزشمندی در خصوص شهیدجمهور بیان فرمودند و باید راه این شهید والامقام تداوم یابد.

وی با تاکید بر تبیین سیره عملی شهید رئیسی یادآور شد: امید می‌رود رئیس دولت چهاردهم نیز ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر زکوی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات مازندران نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی و هم‌افزایی ستاد انتخابات استان با این دفتر اظهار کرد: این اطمینان را از سوی دستگاه‌های اجرایی و خودمان به مردم و داوطلبان می‌دهیم که امانت‌دار هستیم و صیانت از انتخابات، وظیفه شورای نگهبان و وزارت کشور است.

وی افزود: عوامل اجرایی و نظارت امانتدار آرای مردم هستند و اطمینان داریم سلامت و امنیت انتخابات به بهترین شکل ممکن تصویر خواهد شد.

نظر شما