شناسهٔ خبر: 67386182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

هادی سیاسی:

قطعنامه تروئیکای اروپایی در راستای ارعاب مردم نسبت به تعیین سرنوشت کشور است

نداف گفت: قطعنامه تروئیکای اروپایی و اعلام جنگ رژیم غاصب صهیونیستی با لبنان در راستای فضاسازی ذهنی و ارعاب مردم برای تاثیرگذاری در انتخابات پیش‌رو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «محمدعلی قاسم‌زاده نداف» از هادیان سیاسی امروز در جمع هادیان سیاسی تربت‌حیدریه اظهار داشت: چنانچه تذکر‌ها و یادآوری‌ها نباشد برخی با کمال بی‌انصافی و با تحریف به دنبال فریب مردم هستند.

وی تصریح کرد: غربی‌ها در موضوع برجام با تحمیل برخی فعالیت‌ها، جمهوری اسلامی را وادار به واگذاری اورانیوم غنی شده، ۷۰ تن آب سنگین اراک کردند تا در کنار قلع و قمع ۱۶ هزار سانتریفیوژ از مجموع ۲۱ هزار سانتریفیوژ و تزریق بتن در راکتور اراک اعلام کنند ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

این هادی سیاسی افزود: مهمتر از همه این اقدامات، این بود که حاضر شدند هر زمان که بازرسان اراده کنند به صورت نوبه‌ای و غیر نوبه‌ای از تاسیسات هسته‌ای بازدید کنند و حتی دوربین‌هایی را برای اعتمادسازی نصب کردند.

نداف ادامه داد: در ادامه همه اقدامات اعتمادسازی از ۴۱ بند fatf، ۳۹ بند را پذیرفتند و طرف مقابل هیچ قدمی‌برای تعهدات خود برنداشت و در نهایت برجام را پاره و از این معاهده خارج شدند.

وی گفت: بعد از خروج آمریکایی‌ها از برجام اروپایی‌ها هم با شیطنت اعلام کردند تعهدات خود را انجام خواهند داد، اما در نهایت اروپایی‌ها با صراحت گفتند ما نمی‌توانیم و باید دوباره به آمریکا امتیاز بدهید تا به برجام برگردد.

این هادی سیاسی با اشاره به اینکه هنوز هیچکدام از مقامات دولت روحانی خاطرات کتاب اشتون در موضوع برجام را تکذیب نکردند، گفت: اشتون در کتاب خود توضیح می‌دهد به ایران اعلام کردیم باید برجام ۲و ۳ را بپذیرد و این بدان معنا است که جمهوری اسلامی باید حضور منطقه‌ای در غرب آسیا را کاهش و برد موشکی بالاتر از هزار و ۴۰۰ کیلومتر نداشته باشد.

نداف با اشاره به دو اقدام مهم غربی‌ها برای تاثیرگذاری در انتخابات پیش‌رو، ابراز داشت: قطعنامه تروئیکای اروپایی و اعلام جنگ رژیم غاصب صهیونیستی در راستای فضاسازی ذهنی و ارعاب مردم برای تاثیرگذاری در انتخابات پیش‌رو است.

وی ادامه داد: ارعاب مردم بدان معنا است که با انتخاب رئیس جمهور انقلابی کشور با تحریم و تهدید، جنگ و افزایش دلار مواجه می‌شود و متاسفانه مانند گذشته برخی داخلی‌ها هم به آن دامن می‌زنند.

انتهای پیام/

نظر شما