شناسهٔ خبر: 68634718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی صحنه مبارزه را ترک نمی‌کنند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی صحنه مبارزه را ترک نمی‌کنند چرا که نصرت الهی را در لحظات سخت مبارزه بارها دیده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز _ جمعه بیست و سوم شهریور_ در آئین صبحگاه مشترک عهد سربازی که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: سالروز آغاز امامت حضرت حجت (عج) که نقطه آغاز جریان ولایت عظیم بر کره زمین است، تبریک می‌گویم.

وی افزود: انقلاب اسلامی انفجار نور در فضای ظلمت جهل و خرافه بود و توانست فر و شکوه شیطانی شاهان را شکست دهد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به معجزه‌های انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: عقب راندن مستکبران، ایستادن در برابر ظلم، کرنش نکردن در مقابل فشارها و ثبات قدم در مقابل فتنه‌ها جلوه‌ای از انقلاب آن ولی بزرگ است.

سرلشکر سلامی گفت: انقلاب اسلامی برای گشودن نقطه‌ای مبدایی در صراط مستقیم الهی به وقوع پیوست تا بندگان صالح خدا را حول بیرق این مسیر مستقیم مجتمع کرده و امتدادی بی پایان از خط سربازان لشکر الهی بسازد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بیرق توحید را برافراشته کرد و جوانان مؤمن امت را به جهاد فراخواند، افزود: بلاد اسلامی به سرزمین مجاهدت تبدیل شد تا در مقابل ظلم ایستادگی کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آثار بی‌بدیل انقلاب اسلامی در معادلات قدرت جهانی گفت: اسلام در زمینه ساخت قدرت در هندسه قدرت جهانی ظهوری تام پیدا کرد و قدرت اسلام در جهان به رسمیت شناخته شد.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: امروز همگان بدانند که نمی‌توان بر مؤمنان مسلط شد، غیر مسلمانان نمی‌توانند بر مسلمانان حاکم شوند چرا که این خلاف سنت الهی است.

وی با بیان اینکه ظهور یک جریان ممتد است از مبدا انقلاب آغاز شد، اظهار داشت: ما برای این مسیر شهیدان زیادی داده‌ایم اما بیعت ما پابرجا است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما آمده‌ایم تا زمین را برای آن امامی که پیوند دهنده آسمان و زمین است مهیا کنیم.

سرلشکر سلامی اظهار کرد: یکی از آثار و نشانه‌های ظهور حضرت حجت (عج) پیوند خوردن آسمان و زمین و شکل‌گیری حیات طیبه است، آن هم در روزگاری که برده داری نوین تلاش می‌کند انسان‌ها را از آسمان دور کرده و بندهای نامرئی زندگی مادی را بر دست و پایشان گسترده کند.

وی گفت: ما در کنار بیرق‌دار جانباز انقلابمان که نایب امام زمان (عج) است، تا آخرین لحظه خون‌ها و آخرین نفسی که داریم و تا آنجا که دست‌ها و پاهای ما قدرت حرکت دارد، ایستاده‌ایم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح زمین مبارزه را ترک نمی‌کنند، افزود: نیروهای مسلح در امتداد مسیر ظهور حرکت کرده و به نصرت الهی منتصر است.

سرلشکر سلامی گفت: ما در صحنه‌های سختی نزول نصرت‌های الهی را دیده‌ایم و در حالی که تعدادی اندک داشته‌ایم در کثرت پیروزی فرورفته‌ایم.

وی با بیان اینکه ما از دشمنان خود نمی‌ترسیم چرا که کبریایی از آن خداوند است اظهار کرد: ما ایمان داریم قدرت‌های شیطانی به تعبیر آیات الهی قدرت آفرینش یک مگس را هم ندارند.

نظر شما