شناسهٔ خبر: 67386114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افتتاح بیش از ۱۱۰۰ مسکن ملی در قزوین

در مراسمی با حضور امام جمعه قزوین ۱۱۹۳ واحد مسکن ملی در استان قزوین افتتاح شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در مراسمی با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۱۹۳ واحد مسکن ملی در شهرهای اقبالیه (سلطان‌آباد)، بیدستان، تاکستان و مهرگان افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیدند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در مراسم افتتاح این واحدها اظهار کرد: ایام چهلم شهدای خدمت، شهید جمهور، مؤمن، انقلابی، خستگی‌ناپذیر و یاران عزیزشان را گرامی می‌داریم و از خدای متعال می‌خواهیم ان‌شاءالله مسئولان ادامه دهنده راه خدمت صادقانه آن بزرگواران هستند.

وی افزود: گاهی اتفاقاتی می‌افتد که نمی‌توانیم آن را تحلیل کنیم، مثلاً می‌بینیم امام خمینی (ره) در مقابل همه کفر آن روزگاران یعنی آمریکا، شوروی، فرانسه و انگلیس ایستاد و پیروز شد در حالی که با محاسبات عادی قابل محاسبه نبود که چطور می‌شود یک نفر با دست خالی در مقابل همه قدرت‌ها ایستادگی کند و پیروز شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: وقتی دولت شهید رئیسی روی کار آمد، شرایط به گونه‌ای بود که برخی گمان می‌کردند دنیایی که بغض و کینه نسبت به ایشان دارند، مگر می‌گذارند کار را پیش ببرند، آن بدهکاری‌های عظیم و خزانه خالی و زیر صفر را جمع کرد و فضا متحول شد.

وی تأکید کرد: این ریل‌گذاری را ادامه دهیم و در انتخابات کسانی را انتخاب کنیم که مثل شهید رئیسی باشد و این ریل‌گذاری ما را به سمت برکت سوق می‌دهد و امید است موفق و پیروز خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: همه این‌ها را می‌خواهم به غدیر وصل کنم و بگویم اگر در ریل‌گذاری امیرالمؤمنین (ع) حرکت کنیم، مشمول برکات و دعای پیغمبر (ص) می‌شویم و الان هم برای انتخابات آینده باید این نگاه را داشته باشیم.

عابدینی بیان کرد: امروز می‌بینیم خادمان مردم نظیر شهید رئیسی در پیشبرد کارها و خدمت به مردم توفیقات بی‌شماری دارند و این مهم بخاطر این است که در مسیر دوستی و محبت اهل بیت (ع) و امیرالمؤمنین (ع) قرار گرفتند.

نظر شما