شناسهٔ خبر: 67384763 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

"نمی‌شود و نمی‌توان" دیگر در این کشور معنا و مفهوم ندارد

استاندار قزوین گفت: دولت های بعدی دیگر نمی توانند بگویند نشد و نمی شود، زیرا آیت الله رئیسی نشان داد که همه اتفاقات مثبت را می توان در این کشور رقم زد و همین موضوع باعث ایجاد یک تراز مدیریتی در کشور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های نهضت ملی مسکن استان قزوین که  در محل شهرک مهرگان برگزار شد، گفت: از مردم ایران اسلامی بابت انتخاب رئیس جمهور شهید که هدفی جز خدمت رسانی با تعهد و اخلاص نداشت ممنون هستیم و این انتخابات اقدامات و برکات زیادی را برای کشور به همراه داشت.

وی افزود: این اعتماد منجر به این شد که دولتی بر سر کار بیاید که ترازی برای سنجیدن حسن و قبح های عملکردی در فضای پیش رو اجرایی کشور و سنجه ای برای تحقق مفهوم "ما می‌توانیم" باشد.

 اعلایی گفت: رهبر معظم انقلاب روز گذشته تعبیری را در خصوص دولت سیزدهم به کار بردند که برای تمام خدمت گذاران دولت افتخار آفرین بود و ایشان فرمودند که اگر دولت سیزدهم فعالیت های خود را ادامه می داد مشکلات اقتصادی برطرف می شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: منازلی که  امروز در حال تحویل به مردم است در یک بازه زمانی یک و نیم ساله انجام شده است و این مهم در حالی اتفاق افتاده که دولت های قبل ساخت مسکن را وظیفه خود نمی دانستند.

وی ادامه داد: امروز دغدغه هزاران خانواده در حوزه مسکن رفع می شود و امیدواریم منشا نور و برکت باشد.

وی افزود: دولت های بعدی دیگر نمی توانند بگویند نشد و نمی شود چراکه آیت الله رئیسی نشان داد که همه اتفاقات مثبت را می توان در این کشور رقم زد و همین موضوع باعث ایجاد یک تراز مدیریتی در کشور شد.

اعلایی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز 8 تیر گفت: مردم در روزهای پیش رو می توانند با حضور و مشارکت در انتخابات و انتخاب گزینه اصلح برای آینده یک مسیر توام با پیشرفت، عدالت، انصاف، اقتدار و عزت را رقم بزنند.

در ادامه آیین افتتاح پروژه های نهضت ملی مسکن استان قزوین آیت‌ الله عبدالکریم عابدینی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و امام جمعه قزوین، گفت: ایام چهلم شهدای خدمت، شهید جمهور، مؤمن، انقلابی، خستگی ناپذیر و یاران عزیزشان را گرامی می‌داریم و از خدای متعال می‌خواهیم مسئولان ادامه دهنده راه خدمت صادقانه آن بزرگواران باشند.

وی تصریح کرد: گاهی اتفاقاتی می افتد که نمی توانیم آن را تحلیل کنیم، مثلاً می بینیم امام خمینی (ره) در مقابل همه کفر آن روزگاران یعنی آمریکا، شوروی، فرانسه و انگلیس ایستاد و پیروز شد، در حالی که با محاسبات عادی قابل محاسبه نبود که چطور می شود یک نفر با دست خالی در مقابل همه قدرت ها ایستادگی کند و پیروز شود.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: در عصر خودمان موضوع سوریه را همه می گفتند بشار اسد باید برود اما اراده های خدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی و حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی گفتند بمان در حالی که بشار اسد هم گمان می کرد باید برود اما ماند و امروز نیز کارش پیش می رود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: وقتی دولت شهید رئیسی روی کار آمد، شرایط به گونه ای بود که برخی گمان می کردند دنیایی که بغض و کینه نسبت به ایشان دارند مگر می گذارند کار را پیش ببرند، آن بدهکاری های عظیم و خزانه خالی و زیر صفر را جمع کرد و فضا متحول شد.

وی عنوان کرد: همه اینها را می خواهم به غدیر وصل کنم و بگویم اگر در ریل گذاری امیرالمؤمنین (ع) حرکت کنیم، مشمول برکات و دعای پیغمبر (ص) می شویم و الان هم برای انتخابات آینده باید این نگاه را داشته باشیم.

آیت الله عابدینی بیان کرد: امروز می بینیم خادمان مردم نظیر شهید رئیسی در پیشبرد کارها و خدمت به مردم توفیقات بیشماری دارند و این مهم به خاطر این است که در مسیر دوستی و محبت اهل بیت (ع) و امیرالمؤمنین (ع) قرار گرفتند.

امام جمعه قزوین تأکید کرد: این ریل گذاری را ادامه دهیم و در انتخابات کسانی را انتخاب کنیم که مثل شهید رئیسی فرزند شب های احیا، شب قدر، امیرالمؤمنین (ع) و قرآن باشد و حتماً این ریل گذاری ما را به سمت برکت سوق می دهد و ان‌شاءالله موفق و پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما