شناسهٔ خبر: 67383554 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اجرای طرح نوماند در حاشیه مراسم مهمونی ده کیلومتری غدیر

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از حضور فعال عوامل این منطقه در آگاه سازی شهروندان و همچنین پیاده‌سازی طرح نوماند در مراسم جشن ده کیلومتری غدیر در خیابان آزادی و جمع آوری پسماندهای خشک خبر داد. معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از حضور فعال عوامل این منطقه در آگاه سازی شهروندان و همچنین پیاده‌سازی طرح نوماند در مراسم جشن ده کیلومتری غدیر در خیابان آزادی و جمع آوری پسماندهای خشک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به خبرگزاری برنا، محمدحسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ تهران اظهار کرد: به دنبال رونمایی مدیریت شهری از اپلیکیشن شهرزاد، پیاده‌سازی طرح نوماند و نقش مهم آن در ترویج فرهنگ تفکیک پسماند از مبداء و با هدف تبیین اهداف طرح نوماند و چگونگی اجرای این طرح برای شهروندانی که در روز عید غدیر در جشن بزرگ غدیر حضور داشتند، این طرح پیاده سازی و اجرا شد.

وی بیان کرد: با توجه به حضور گسترده شهروندان تهرانی همزمان با روز عید غدیر و به منظور جلب حداکثری مشارکت در امر بازیافت و نهادینه‌سازی آن به کمک بروشور‌های آموزشی و آشنایی با نحوه استفاده از طرح نوماند بصورت چهره به چهره و نرم‌افزار شهرزاد این طرح اجرا شد. در این طرح ۵۰۰ بروشور آموزش شهرزاد توزیع شد.

فصیح یادآور شد: همچنین طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته خودرو‌های طرح نوماند نیز در مسیر‌های مختلف مستقر و نسبت به جمع آوری پسماند‌های خشک تولیدی اقدام کردند.


 انتهای پیام/ 

نظر شما