شناسهٔ خبر: 67383495 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام تسلیت انصارالله به هنیه: این خون‌ها، اراده مقاومت را بیشتر خواهد کرد

تهران- ایرنا- جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) طی پیامی، شهادت اعضای خانواده رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت و تاکید کرد که این جنایات به تقویت اراده مقاومت خواهد انجامید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المسیره، در بیانیه دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن آمده است: به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس به دلیل شهادت بیش از ۱۰ نفر از بستگان وی تسلیت می‌گوییم.

دفتر سیاسی انصار الله یمن اعلام کرد: ما به استواری و صبر این رهبر بزرگ که درد و رنج‌های شدیدی را در نتیجه از دست دادن عزیزان خود متحمل شده است، درود می‌فرستیم.

در این بیانیه تاکید شده است: ما جنایات پی در پی و قتل عام های دشمن علیه ملت فلسطین در نوار غزه را که با حمایت وقیحانه امریکا صورت می‌گیرد، محکوم می‌کنیم.

دفتر سیاسی انصارالله یمن همچنین اضافه کرد: تداوم استکبار صهیونیستی و سرپیچی از قوانین بین‌المللی، موید میزان سردرگمی و شکست دشمن به لطف ایستادگی و فداکاری ملت فلسطین و مقاومت است.

در این بیانیه همچنین آمده است: جنایات دشمن که که علیه فرزندان و خانواده‌های رهبران مجاهد صورت می‌گیرد، باعث افزایش عزم و استواری مقاومت در مسیر قدس و رسیدن به پیروزی می‌شود.

این بیانیه پس از آن صادر شد که دیروز (سه‌شنبه) منابع خبری گزارش دادند، در جریان بمباران یک منزل در اردوگاه «الشاطی» در غرب شهر غزه ۱۵ نفر از خاندان هنیه از جمله خواهر وی به شهادت رسیدند.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ده‌ها نفر از فرزندان، نوه‌ها و اعضا و بستگان اسماعیل هنیه در این حملات شهید شده‌اند.

نظر شما