شناسهٔ خبر: 67378952 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

فراخوان و پوستر دومین جشنواره استانی جُستارنویسی کانون اردبیل منتشر شد

کارشناس آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از انتشار دومین فراخوان جُستارنویسی بر اساس پیش‌بینی کتاب کار سال ۱۴۰۳ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، ایرج حسینی بابیان اینکه این فراخوان سعی دارد، فضایی برای بحث و تبادل اندیشه‌ها و ارتقای توانمندی‌های مربیان در مهارت‌های واژگانی فراهم شود، گفت: ثبت و مستندسازی تجربه‌ها، حکایت‌ها، خاطره‌ها، تجربیات شغلی، خلاصه‌ی کتاب‌ها، مقالات، داستان‌ها، نوشتن خلاق و تشویق به مطالعه از اهداف این جشنواره است.

حسینی تصریح کرد: پرورش تفکر انتقادی و تمرین اندیشیدن، کمک به ارتقای فعالیت‌های فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون استان اردبیل، تقویت مهارت نوشتاری مربیان و توانایی بحث کردن در مورد یک موضوع، تقویت نگاه جستجوگری و فعالیت‌های مهارت محور برای نوشتن کاربردی. ثبت تجربه‌های زیستی حوزه کاری مربیان در مراکز از اهداف دیگر این جشنواره بوده و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و دینی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان در این خصوص گفت: هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر با دو اثر در جشنواره حضور داشته باشد، مهلت ارسال آثار هم تا بیستم آبان‌ماه سال ۱۴۰۳ است و می‌بایست موضوعات در راستای فعالیت‌ها و برنامه‌های مراکز انتخاب شود.

شایان‌ذکر است پس از داوری و اعلام نتایج، از برگزیدگان در گرامی‌داشت هفته پژوهش تقدیر به عمل خواهد آمد و تلفن ۰۴۵۳۳۲۳۵۰۳۴ به عنوان دبیرخانه‌ی دومین جشنواره استانی جُستارنویسی آماده پاسخ‌گویی به سؤالات مربیان است.

* لطفاً برای دریافت فراخوان دومین جشنواره جستارنویسی اینجا کلیک کنید.

فراخوان و پوستر دومین جشنواره استانی جُستارنویسی کانون اردبیل منتشر شد

نظر شما