شناسهٔ خبر: 67433366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مرکز پایش مراقبت‌های درمانی آذربایجان‌غربی به بهره برداری رس... -

اقتصاد ایران: ارومیه - مرکز پایش مراقبت‌های درمانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در ستاد اورژانس استانی عصر شنبه به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز پایش مراقبت‌های درمانی علوم پزشکی آذربایجان غربی در طی یک سال و با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، امروز با اتصال بیمارستان سیدالشهدا (ع) ارومیه به بهره‌برداری رسید.

رئیس سازمان اورژانس کشور در مراسم بهره‌برداری از این اظهار کرد: مرکز پایش مراقبت‌های درمانی به همراه اتاق هدایت عملیات بحران دانشگاه از مهمترین ارکان فرماندهی عملیات وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی در مدیریت حوادث است که در سازمان اورژانس کشور و اورژانس دانشگاه‌ها مستقر بوده و رصد لحظه‌ای حوادث را بر عهده دارد.

جعفر میعادفر افزود: مرکز پایش مراقبت‌های درمانی، یک مرکز شبانه‌روزی با قوانین و مقررات وزارت بهداشت و درمان و زیر مجموعه سازمان اورژانس کشور است که وظیفه آن پیگیری و هماهنگی در انتقال و اعزام ایمن بیماران بین بیمارستان‌های استان و سایر استان‌ها است.

وی ادامه داد: رصد ازدحام اورژانس بیمارستان‌ها، رصد ویزیت و مراقبت از بیماران، رصد ازدحام آمبولانس‌های حاضر در اورژانس بیمارستان و مدیریت آنها، رصد و پایش نحوه انتقال بیمار و مشارکت کادر بیمارستانی در انتقال بیمار و خروج به موقع آمبولانس‌ها از مهمترین اهداف مرکز پایش مراقبت‌های درمانی خواهد بود.

نظر شما