شناسهٔ خبر: 67376625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درخششی برای معلمان خراسان رضوی

راهیابی ۷۰ نفر به مرحله کشوری بیستمین جشنواره الگو‌های تدریس برتر

۷۰ نفر به مرحله کشوری بیستمین جشنواره الگو‌های تدریس برتر راه یافتند.

صاحب‌خبر -
راهیابی ۷۰ نفر به مرحله کشوری بیستمین جشنواره الگو‌های تدریس برتر
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اعلام نتایج استانی بیستمین جشنواره الگو‌های تدریس برتر در مقطع متوسطه دوم نظری، افزود: در این جشنواره که امسال با همکاری قرارگاه اجرایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در قالب رویداد بین المللی «الف تا» برگزار شد، هزار و ۹۴ نفر از دبیران متوسطه دوم نظری استان در محور‌های ۱۹ گانه جشنواره در دو بخش حضوری و غیرحضوری مشارکت کردند.
 
محمود رضایی افزود: از این تعداد ۵۴۷ نفر از ۴۴ اداره آموزش و پرورش استان موفق به ثبت تجربیات خود در سامانه «الف تا» شدند.
 
وی ادامه داد: در مرحله استانی، داوری آثار منتخب مناطق براساس شیوه نامه جشنواره توسط هیات داوران علمی و فنی متشکل از سرگروه‌های استان و همکاران متخصص در محور‌های تخصصی هر درس، در نیمه دوم خردادماه انجام شد.
 
به گفته او، مطابق با سهمیه‌های اعلام شده در هر محور، در مجموع ۷۰ نفر از همکاران به عنوان منتخبین استانی از ۲۸ منطقه به دبیرخانه‌های مربوطه معرفی شدند.
 
رضایی با اشاره به موفقیت ادارات ۴۷ گانه خراسان رضوی در دو بخش ثبت تجربیات و رتبه‌های کسب شده در مرحله استانی، افزود: برای سال آینده در حوزه جشنواره‌های معلمی، با هدف ارتقای کیفیت تعلیم و تربیت در کلاس‌های درس، اجرای پرشور جشنواره‌ها از مدارس در دستور کار اداره تکنولوژی استان قرار خواهد داشت.

نظر شما