شناسهٔ خبر: 68081021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس حوزه هنری کردستان:

هزینه در حوزه هنر، بهترین سرمایه گذاری برای توسعه است

سنندج- ایرنا- رئیس حوزه هنری کردستان گفت:هزینه کردن در عرصه هنر، بهترین سرمایه گذاری برای توسعه همه جانبه جامعه به شمار می رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اسعد فرهادی روز چهارشنبه در دیدار با هنرمندان سقزی اظهار کرد: هنرمندان صاحب تخصص و تجربه در تمام رشته‌های هنری با آموزش نسل جوان و ارائه مشاوره به مدیران و صاحبان کسب و کار در تصمیم سازی‌ها می توانند، بستر رشد و توسعه جامعه را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه هنرمندان صاحب تحصیلات، تخصص و تجربه گنجینه هایی ارزشمند در جامعه به شمار می روند، گفت: متولیان امور فرهنگی و هنری باید بسترهای لازم را در راستای انتقال سواد و تجارب این افراد به نسل جوان فراهم کنند و این مهم یکی از برنامه های اولویت دار حوزه هنری است.

رئیس حوزه هنری کردستان، حمایت‌های همه جانبه از هنرمندان متعهد را رسالت اصلی این نهاد اعلام کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای کشف استعدادهای درخشان عرصه هنر و تقویت ارتباطات بین هنرمندان از جمله اقدامات در زمینه حمایت از هنرمندان است.

وی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حوزه هنری با کمک فرمانداری‌ها و مدیریت شهری از توان و ظرفیت هنرمندان صاحب تخصص و تجربه سطح استان در همه شهرستانها بهره خواهیم گرفت.

فرهادی در این دیدار نگاه فرهنگی شهردار و شورای اسلامی سقز را به هنر قابل تقدیر دانست و گفت: حوزه هنری استان با تمام توان و ظرفیت و پتانسیل خود در کنار آنها بوده و آماده ارائه خدمات به هنرمندان این شهر است.

نظر شما