شناسهٔ خبر: 67375942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی:

درصد بالای مشارکت مردم خراسان جنوبی در تمام انتخابات‌ها

استاندار خراسان جنوبی گفت: از آغاز انقلاب تاکنون درصد مشارکت مردم استان در همه انتخابات‌ها بالا بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت در مراسم مهمانی غدیر بیرجند در اجتماع مردمی بوستان شهدای گمنام اظهار کرد: برنامه‌های شبیه میهمانی غدیر در مرکز استان را سال‌های گذشته در شهرستان‌ها داشته‌ایم و مردم و نیروهای جهادی مخلصانه پای کار آمده‌اند.

وی افزود: در سال‌جاری برای نخستین بار مهمانی کیلومتری غدیر از میدان قدس تا بوستان شهدای گمنام صورت گرفت و چقدر زیبا و جالب شاهد حضور انبوه مردم عزیز در این مهمانی هستیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ۲۰۰ موکبی که برای برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در مرکز استان برپا شده است، تصریح کرد: همه این‌ها به‌صورت خودجوش در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند که جای قدردانی دارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیر گفت: از آغاز انقلاب تاکنون درصد مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات‌ها بالاست و در همین انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ نیز این استان از لحاظ درصد مشارکت در بین ۳۱ استان کشور رتبه دوم را کسب کرد.

قناعت گفت: مردم استان جمعه هشتم تیر با حضور پرشور خود حماسه بزرگ دیگری را خلق کنند تا خراسان جنوبی همچنان رتبه نخست و دوم خود به‌لحاظ درصد مشارکت در انتخابات را حفظ کند.

وی با تاکید بر ضرورت انتخاب اصلح افزود: امروز رهبر معظم انقلاب فرمودند به کسانی که دل در گرو آمریکا و خارج از مرزها دارند رأی ندهید و به کسانی که همچون شهید رئیسی به ظرفیت‌های داخل تکیه دارند، رأی دهید.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران اختیارات و ظرفیت‌های فراوانی را برای رئیس‌جمهور کشور مشخص کرده است و یک انسان کاربلد و دلسوز و دارای کارنامه درخشان می‌خواهد که از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کند و به نفع نظام مردم باشد.

وی افزود: در طول ۳۲ ماه دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی در عرصه‌های بین‌المللی بودیم، ما با دنیا قهر نیستیم اگر با آمریکا ارتباط نداریم بحث ارتباط دولت با دولت مطرح است، آن‌ها ارتباط خود را قطع کردند، از این رو بیایند خسارت‌های خود را جبران کنند پس از می‌توانند ارتباط برقرار کنند.

قناعت در ادامه گفت: در حال حاضر بخش‌های خصوصی ایران و آمریکا در حوزه اقتصادی و فنی با هم‌دیگر ارتباط دارند و تنها کشوری که ارتباط به‌صورت مطلق قطع است، رژیم اشغالگر و جعلی و کودکش صهیونیستی است.

وی بیان کرد: ۴۵ سال مردم ایران گفتند که رژیم اسرائیل، غاصب و جعلی است و در حال حاضر صدای شما به گوش جهانیان رسید و حتی اروپاییان در حال قطع ارتباط با اسرائیل هستند و طبق وعده‌ای که رهبر معظم انقلاب دادند در آینده نزدیک شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی و اسرائیل خواهیم بود.

قناعت ادامه داد: به‌یقین همه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم و حماسه بزرگی را خلق می‌کنیم که دل رهبر معظم انقلاب، نیروهای انقلابی و خانواده شهدا شاد شود و این ریل‌گذاری خدمت و کار و جهادی که دولت شهید آیت‌الله رئیسی ایجاد کرد، همین روند ادامه پیدا کند.

نظر شما