شناسهٔ خبر: 68079566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون دادگستری قم:

تکمیل کمربند سبز شهر قم یکی از افتخارات مدیریت شهری است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم گفت: در کارگروه‌های مختلف ستاد صیانت بیشترین تعاملات ما با مدیریت شهری بوده و عملکرد خوبی در این حوزه ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سعید کاویانی صبح امروز _چهارشنبه هفدهم مرداد_ در جلسه هماهنگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم اظهار کرد: ارزیابی از مصوبات کارگروه‌های زیر مجموعه در سال گذشته و چهار ماه نخست سال جاری در جلسه شورای پیشگیری با حضور مدیر کل دادگستری و اعضای این شورا انجام شد و مدیریت شهری قم عملکرد خوبی در این حوزه ثبت کرده است.

وی با اشاره به کارگروه‌های مختلف این معاونت افزود: کارگروه صیانت از منابع آب، کارگروه کنترل و کاهش تصادفات رانندگی و کارگروه مشترک مبارزه با دخانیات تعدادی از کارگروه‌های فعال هستند که در استان قم ۹۰ درصد از برنامه‌ها و مصوبات آن‌ها پیشرفت داشته است و اقدامات خوبی انجام شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با زیر مجموعه‌های مدیریت شهری خاطرنشان کرد: جلسات متعدد و منظمی با مدیران، معاونان شهردار و شهرداران مناطق انجام شده و در جلسه‌ای با حضور شهردار محترم نیز نتایج این اقدامات تشریح و از همکاری و تعامل مدیریت شهری قم تقدیر شد.

کاویانی ادامه داد: برنامه تقدیر و قدرشناسی از از دستگاه‌های نظارتی و اجرایی در جلسه شورای پیشگیری و با حضور مدیر کل محترم دادگستری انجام شد.

وی با اشاره به اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم گفت: بخش عمده‌ای از ارتباطات و تعاملات با حوزه فضای سبز و سیما و منظر است که در این حوزه پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم، تکمیل کمربند سبز شهر قم یکی از افتخارت مدیریت شهری در این بخش است.

نظر شما