شناسهٔ خبر: 67375197 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب

نثاری: اجماع کاندیداها کار مردم را آسان‌تر می‌کند

علی قورچیان

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نیت کاندیداها بهبود وضع موجود باشد می‌توانند با سنجیدن توانمندی‌ها به یک اجماعی پیرامون فرد اصلح برسند بدین ترتیب انتخاب نیز برای مردم آسان‌تر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

علیرضا نثاری در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت اجماع کاندیداها به نفع فرد اصلح، بیان کرد: موضوع انتخابات در سال جاری با توجه به وضعیت پیش آمده برای دولت شهید رئیسی، شرایط خاصی دارد و قطعا مردم باید با انتخاب یک فرد اصلح به ادامه مسیر پیشرفت کشور کمک کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: کاندیدای اصلح فردی است که توانمندی لازم را دارد و به نفع مردم گام بر می‌دارد. کاندیدایی اصلح است که با توجه به ظرفیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف به دنبال توزیع عادلانه امکانات بوده و رضایتمندی مردم را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی ادامه داد: همه کاندیداهایی که تا به اینجا آمده‌اند قطعا افراد خوبی بوده و هستند که تایید شدند ولی می‌توان بین این افراد نیز اجماعی صورت بگیرد به نفع فردی که اصلح است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شاید برای مردم در این شرایط و در این زمان کوتاه انتخاب کاندیدای اصلح کار سختی باشد. به نظر بنده اگر نیت کاندیداها بهبود سفره مردم و بهبود وضع موجود و کنترل و کاهش تورم است می‌توانند با سنجیدن توانمندی‌ها به یک اجماعی پیرامون فرد اصلح برسند بدین ترتیب انتخاب فرد اصلح نیز برای مردم آسان‌تر خواهد شد.

نثاری تاکید کرد: این وظیفه کاندیداهاست که تصمیم بگیرند چه کسانی در صحنه مانده و چه کسانی کنار بروند. اجماع پیرامون فرد اصلح انتخاب مردم را آسان‌تر خواهد کرد وگرنه همه دوستان برای مردم قابل احترام هستند.

انتهای پیام

نظر شما