شناسهٔ خبر: 67628170 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امیر واحدی:

ایستادگی مقابل حکومت‌های نامشروع زمانه، از درس‌های عاشورا است

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی یکی از درس‌های قیام امام حسین (ع) را ایستادگی مقابل حکومت‌های نامشروع زمانه برشمرد و گفت: درخشش جمهوری اسلامی به برکت خون سیدالشهدا (ع) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش امروز پنجشنبه (۲۱ تیرماه) با حضور در اردوگاه تابستانی کوهستان دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری در امام زاده هاشم (ع)، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف اردوگاه تابستانی، روند آموزش دانشجویان را مورد بررسی قرار داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع دانشجویان، ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) گفت: اگر اکنون اسلام و شیعه زنده است و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر قله می‌درخشد به برکت خون حضرت سیدالشهدا (ع) است.

وی یکی از درس‌های قیام امام حسین (ع) را ایستادگی در مقابل حکومت‌های نامشروع و یزیدیان زمانه دانست و افزود: در زمانه ما رژیم منحوس صهیونیستی یزید زمانه محسوب می‌شود که با تسلیحاتی که استکبار جهانی و کشورهای غربی در اختیارش گذاشته‌اند مردم بی دفاع غزه را مورد حملات ناجوانمردانه قرار داده است و وظیفه ما این است که در مقابل این تهاجم و حملات از مردم فلسطین حمایت کنیم.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه جوانان باید با نظم و آموزش کارآمد، آماده نبرد در تمام عرصه‌های مختلف باشند، تصریح کرد: این رویکرد سبب خواهد شد آینده درخشانی را برای نیروی هوایی در تراز انقلاب رقم بزنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره‌ها در شرایط خاص آب هوایی کویر، کوهستان و جنگل، آموزش برای آمادگی در شرایط رزم در این مناطق بوده است، تصریح کرد: مواجهه با مشکلات اجتناب ناپذیر است، اما میزان یادگیری از مشکلات به خودتان بستگی دارد، وقتی در یک موقعیت ناخوشایند و سختی قرار می‌گیرید باید با نهایت دقت، تجزیه و تحلیل کنید تا مشکلات را با توجه به شرایط، به حداقل برسانید و از آنها درس‌های آموزنده بگیرید و به تجربیات خود بیافزایید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش از دانشجویان خواست قدر دوران آموزش را بدانند و سعی خود را در یادگیری بهتر گذاشته تا در آینده افسری با ایمان، معتقد، باسواد و سالم شوند.

نظر شما