شناسهٔ خبر: 67375067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استقبال رسمی استاندار یزد از نخستین بانوی المپیکی یزد

محمدمسعود زارع

مبینا فلاح که برای اولین بار در تاریخ ورزش استان یزد در بخش بانوان موفق به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد با استقبال رسمی مسئولین ارشد استان وارد استان شد.

صاحب‌خبر -

مسابقات حذفی کسب سهمیه المپیک در آنتالیای کشور ترکیه در بخش بانوان در حالی پیگیری شد که «مبینا فلاح بافقی» توانست با صعود به جمع هشت کماندار برتر مسابقات، سهمیه المپیک را از آن خود کند.

فلاح ورزشکار شایسته کشورمان در ادامه مسابقات و در مرحله یک چهارم و نیمه‌نهایی موفق شد ورزشکارانی از هند و اوکراین را با نتیجه شش بر چهار و شش بر دو شکست دهد و راهی فینال شود.

وی در دیدار نهایی با نتیجه شش بر دو مقابل کمانداری از کشور هند مغلوب و موفق به کسب «مقام نائب قهرمانی مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان» و همچنین «سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴» شد.

«مهران فاطمی» استاندار یزد در آیین استقبال و تجلیل از «مبینا فلاح» کماندار المپیکی یزد گفت: کسب سهمیه المیپک به همت بانوی کماندار یزدی، نشان از ظرفیت و استعداد بالای ورزشکاران استان است و برای تداوم افتخار آفرینی ورزشکاران یزدی در میادین معتبر و مهم ورزشی بین‌المللی دولت با افتخار اقدام و ماموریت خود را انجام می‌دهد.

استاندار یزد افزود: این کسب سهمیه و درخشش را به مردم شریف استان، جامعه ورزش و خانواده وی تبریک گفته و امیدوارم شاهد درخشش این بانوی یزدی در آوردگاه بزرگ المپیک باشیم و باید از همه توان برای موفقیت ورزشکاران در استان اقدام شود.

انتهای پیام

نظر شما