شناسهٔ خبر: 67374610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام ۳۰ مبلغ انتخاباتی توسط اوقاف به مناطق مختلف زنجان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۳۰ نفر از مبلغان بومی، توانمند و فعال در عرصه تبلیغ را به اقصی نقاط استان زنجان اعزام کرده است.

صاحب‌خبر -

اعزام ۳۰ مبلغ انتخاباتی توسط اوقاف به مناطق مختلف زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، حجت‌الاسلام کرمی گفت: انتخابات پیش رو مرحله‌ مهمی برای کشور است و همه باید نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور و حضور در پای صندوق‌های رای ایفا کنیم.

وی افزود: به همین خاطر و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف مبنی بر لزوم حضور حداکثری مردم در حماسه انتخابات و اینکه این حضور خوب مردمی، مکمّل حماسه بدرقه شهیدان است و احتیاج کشور به یک رئیس‌جمهور فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب را، بر طرف می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: از هفته گذشته، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ۳۰ تن از مبلغان بومی، توانمند و فعال در عرصه تبلیغ را به اقصی نقاط شهری و روستایی استان زنجان اعزام کرده است تا نسبت به روشنگری وضعیت کنونی کشور و جهان، امید‌آفرینی و ترویج مشارکت و حضور حداکثری مردم و مسئولان در حوادث و مراحل حساس و مهم کشور از جمله استفاده از حق رای و تعیین مسئول شایسته برای اداره کشور و مشارکت در انتخابات، به تبلیغ و فعالیت در میان اقشار مختلف مردم بپردازند.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: سال گذشته اوقاف زنجان در مناسبت‌ها و مراسمات مختلف ملی و مذهبی مثل عید نوروز، ماه‌های رمضان و محرم، اعیاد و شهادت‌ها، دهه فجر و موارد مشابه ۲۶۲ مبلغ را در امامزادگان و بقعه متبرکه و شاخص استان مستقر کرد.

وی ادامه داد: این مبلغان علاوه بر امامزادگان در مناطق و مراکز دور و نزدیک استان نیز حضور پیدا کرده و به تبلیغ و ترویج معارف اسلام و انقلاب و اجرای برنامه‌های دینی مثل اقامه نماز جماعت، فرهنگی مثل اجرای برنامه‌های سخنرانی و انجام مشاوره‌های مذهبی و خانوادگی به مخاطبان مختلف پرداختند.

نظر شما