شناسهٔ خبر: 67374066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حال وهوای ستادهای انتخاباتی در یاسوج در ایستگاه پایانی+ فیلم

یاسوج- ایرنا- شامگاه سه شنبه و در این روزهای پایانی تبلیغات انتخاباتی، ستادهای مسعود پزشکیان و محمد باقر قالیباف ۲نامزد ریاست جمهوری چهاردهم در یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد از شور و هیجان بالاتری برخوردار بود و نسبت به روزهای اخیر شلوغ تر به نظر می رسید.

صاحب‌خبر -

امروز علاوه بر حضور چهره ها و شخصیت ها از جریان اصلاحت در استان کهگیلویه وبویراحمد چهره هایی همچون فریده اولاد قباد نماینده ادوار مجلس و مازیار بالایی عضو جبهه اصلاحات و نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی نیز به عنوان مهمان در گردهمایی و همایش امروز ستاد پزشکیان حضور داشتند.

حال وهوای ستادهای انتخاباتی در یاسوج در ایستگاه پایانی+ فیلم

در همایش امروز برخی هواداران این نامزد انتخاباتی تصاویر و دست نوشته هایی از پزشکیان با سران جبهه اصلاحات به ویژه سید محمد خاتمی را بارها به نمایش گذاشتند .

حاضران هم با قاطعیت و با توجه به شرایط موجود و استقبال از پزشیان در برخی شهرهای بزرگ کشور وی را پیروز قطعی این دوره از انتخابات دانستند.

مجری برنامه های امروز ستاد مسعود پزشکیان نیز بارها از هواداران این نامزد انتخاباتی خواست که روز چهارشنبه و در مراسم اختتامیه ستاد که قرار است با حضور اذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در یاسوج برگزار شود حضور پر شور و با شکوهی داشته باشند.

"فریده اولاد قباد" نماینده ادوار مردم تهران ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره گیری از ظرفیت های علمی کشور از برنامه های «مسعود پزشکیان» است که این امر کشور را به سوی توسعه هدایت می کند

او گفت: برگزاری نشست های تخصصی پزشکیان با اقشار مختلف فرهنگیان، دانشجویان، جوانان و صنعتگران بیانگر توجه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به تمامی سرمایه های انسانی کشور است.

حال وهوای ستادهای انتخاباتی در یاسوج در ایستگاه پایانی+ فیلم

وی افزود: نظارت بر حسن اجرای برنامه ها از دیگر رویکردهای پزشکیان است که این امر بستر را برای فسادستیزی فراهم می کند.

اولاد قباد با اشاره به اینکه نرخ هشت درصد در برنامه توسعه کشور پیش بینی شده است، گفت: امید می‌رود با انتخاب پزشکیان این مهم تحقق یابد .

همچنین "مازیار بالایی" عضو جبهه اصلاحات نیز در این آیین گفت: خانه نشینی و تحریم انتخابات برای ایرانیان ارمغانی ندارد.

وی افزود: جبهه اصلاحات میراث دار خط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

ستاد قالیباف و امید به انسجام در نیروهای انقلاب

ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف هم در یاسوج هم به تا حدودی شلوغ تر و با برنامه ریزی بهتر و منسجم تری مشغول فعالیت تبلیغاتی شده است.

حضور نمایندگان ادوار مختلف مجلس از جریان اصولگرایی در ستاد این نامزد انتخاباتی و برخی چهره های فعال در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ستاد از روز گذشته بیشتر قابل محسوس شده است.

حضور مهدی روشنفکر و هواداران این نماینده مجلس یازدهم در ستاد قالیباف بسیار پر رنگ تر و محسوس تر از سایر چهره های جریان اصولگرایی است.

روشنفکر روز گذشته البته سخنران اصلی در ستاد قالیباف بود و از کارها و اقدام های قالیباف در مجلس یازدهم سخن می گفت.

ستاد قالیباف امروز و از ساعت ۱۸ عصر همچنین میزبان علی نیکزاد رئیس ستاد مرکزی این نامزد زیاست جمهوری است.

از ستاد سعید جلیلی در یاسوج چه خبر؟

ستاد انتخاباتی سعید جلیلی دیگر نامزد انتخاباتی سعید جللی در مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد که روزهای گذشته تا حدودی فعال تر بود و همایشی هم با حضور سردار نوعی اقدم از مسئولان ستاد مرکزی این نامزد برگزار کرد اما روز گذشته بسیار خلوت بود و کمترین فعالیتی از سوی دست اندرکاران و هواداران این نامزد بر خلاف ستاد های قالیباف و پزشکیان جلوی ستاد وی مشاهده نشد.

البته جلسه ای از سوی هواداران این نامزد انتخاباتی با حضور حجت الاسلام مصباح یزدی فرزند آیت الله مصباح و در جمع دانشجویان و برخی طلاب برگزار شد.

حال وهوای ستادهای انتخاباتی در یاسوج در ایستگاه پایانی+ فیلم

حجت الاسلام و المسلمین علی مصباح یزدی فرزند آیت الله مصباح یزدی به نیروهای انقلابی گفت: ضروری است نیروهای انقلاب همه روی یک فرد اصلح اجماع و او را بشناساند و وی را حمایت کنند.

وی در این جلسه اظهار کرد: در کلام امام و مقام معظم رهبری بارها آمده است که فردی که می خواهد رئیس جمهور شود باید مدیریت قوی داشته باشد، دلسوز مردم و صادق باشد و توانایی انجام این مسئولیت را داشته باشد.

وی افزود: آنچه از نظر عقل و شرع برای ما حجت است این بوده که همه سعی کنند اصلح را بشناسند و روی آن اجماع کنند.

وی ابراز کرد: مردم نشان داده اند که اگر گزینه درست در اختیار شان باشد و او را بشناسند به همان شخص رای می دهند، منهای اقلیتی که طرز فکرشان جور دیگری است.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح یزدی تاکید کرد: اکثریت جامعه ما متدین و انقلابی هستند و دوست دارند به کسی رای بدهند که بهتر و شایسته تر از بقیه باشد.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه هشت تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجان شرقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، معاون اول او محمد مخبر از فردای همان روز و به مدت ۵۰ روز به عنوان مسئول اداره دولت آغاز به کار کرد.

نظر شما