شناسهٔ خبر: 67369454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ادوار مجلس: بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی برنامه پزشکیان است

یاسوج -ایرنا- نماینده ادوار مردم تهران ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره گیری از ظرفیت های علمی کشور از برنامه های «مسعود پزشکیان» است که این امر کشور را به سوی توسعه هدایت می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فریده اولاد قباد عصر سه شنبه در جمع هواداران «مسعود پزشکیان» در شهر یاسوج اظهار کرد: برگزاری نشست های تخصصی پزشکیان با اقشار مختلف فرهنگیان، دانشجویان، جوانان و صنعتگران بیانگر توجه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری به تمامی سرمایه های انسانی کشور است.

وی افزود: نظارت بر حسن اجرای برنامه ها از دیگر رویکردهای پزشکیان است که این امر بستر را برای فسادستیزی فراهم می کند.

اولاد قباد با اشاره به اینکه نرخ هشت درصد در برنامه توسعه کشور پیش بینی شده است، گفت: امید می‌رود با انتخاب پزشکیان این مهم تحقق یابد.

نماینده سابق مردم تهران ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حمایت از تعامل سازنده با جهان از برنامه های محوری این نامزد انتخابات ریاست جمهوری است.

وی خاطرنشان کرد: عزت، حکمت و مصلحت سرلوحه سیاست خارجی پزشکیان است.

نماینده ادوار مجلس: بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی برنامه پزشکیان است

تحریم انتخابات مشکلی را حل نمی کند

عضو جبهه اصلاحات نیز در این آیین گفت: خانه نشینی و تحریم انتخابات برای ایرانیان ارمغانی ندارد.

مازیار بالایی افزود: جبهه اصلاحات میراث دار خط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

عضو جبهه اصلاحات از همه حاضران خواست تا تردید را کنار گذاشته و برای رای دادن به نامزد اصلح، هشتم تیرماه پای صندوق های رای حاضر شوند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه هشت تیر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد. در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

رئیس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجان شرقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

براساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی، معاون اول او محمد مخبر از فردای همان روز و به مدت ۵۰ روز به عنوان مسئول اداره دولت آغاز به کار کرد.

نظر شما