شناسهٔ خبر: 67373108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

فراخوان مهرواره قصه‌گویی"بانوی فرمانده" کانون همدان اعلام شد

کانون پرورش فکری استان همدان در راستای اهداف کنگره ملی بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ) مهرواره قصه‌گویی با عنوان "بانوی فرمانده" را برای عموم مردم برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، کانون پرورش فکری استان همدان در راستای اهداف کنگره ملی بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ) مهرواره قصه گویی با عنوان "بانوی فرمانده" را برای عموم مردم برگزار می‌کند.

دبیر قصه‌گویی کانون پرورش فکری همدان با اعلام این خبر گفت: یکی از افراد مهم و اثرگذار در مبارزات انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خانم مرضیه حدیدچی (دباغ) بود که این افتخار برای همه ما خصوصا مردم همدان است.

مریم شریف‌زاده با بیان اینکه یاد و خاطره زنان بزرگی همچون «مرضیه حدیدچی- دباغ» به عنوان شخصیتی بی‌نظیر در تمامی ابعاد برای نسل جدید یک وظیفه و تکلیف است، اظهار کرد: این بانوی بزرگ نه تنها در صحنه‌های دفاع از امام راحل و انقلاب نقش‌آفرینی‌ کرده بلکه حتی در خارج از مرزها نامی درخشان دارد.

وی با اشاره به دیدار اعضای دومین کنگره ۸ هزار شهید با مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر معرفی خانم دباغ بیان کرد: بر آن اساس قرار است امسال کنگره خانم دباغ در همدان برگزار شود و تمام دستگاه‌ها و نهادها نقشی در این معرفی داشته باشند.

کارشناس فرهنگی کانون همدان با بیان اینکه بانو حدیدچی (دباغ) علاوه بر اینکه فرمانده سپاه همدان بود و بعد از انقلاب سوابق ارزنده‌ای دارد یک مادر بود، خاطرنشان کرد: بانو دباغ فوق یک مادر و فوق یک همسر بود که با داشتن ۸ فرزند هرگز از وظایف اجتماعی و سیاسی خود کناره گیری نکرد و به فعالیت‌هایش با همه توان ادامه داد و این خانم دباغ را ممتاز و خاص می‌کند.

وی ادامه داد: کنگره خانم دباغ با ۹ کمیته تشکیل شده و  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان عضو کمیته کودک و نوجوان این کنگره بوده که با برنامه های متنوع در این کنگره شرکت خواهد کرد که یکی از مهم‌ترین آنها برگزاری" مهرواره قصه‌گویی بانوی فرمانده" است.

شریف‌زاده تصریح کرد: شرکت کنندگان کودکان، نوجوانان، والدین و اولیای تربیتی هستند و مدت زمان قصه ۵ الی ۱۲ دقیقه بوده که تا ۱ آبان می‌توانند آثار خود را به شماره ۰۹۱۸۸۱۷۸۲۱۹           در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

فراخوان مهرواره قصه گویی"بانوی فرمانده" کانون همدان اعلام شد

نظر شما