شناسهٔ خبر: 67371221 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بررسی ورزش امروز از دریچه ایمنا؛

فسخ غیرقانونی نکونام با فولاد

جواد نکونام با حکم کمیته وضعیت به دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد خود با تیم فولاد خوزستان در اسفند ۱۴۰۱ پیش از بازی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان جریمه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رشته‌های مختلف ورزشی کشورمان امروز _سه‌شنبه پنجم تیر_ مانند همیشه حواشی و اتفاقات گوناگونی را پشت سر گذاشته است که در ادامه برخی از رویدادهای مهم ورزشی امروز را می‌خوانید.

سرمربی پرسپولیس اعلام شد

طبق اعلام اسپانسر باشگاه پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است.

فسخ غیرقانونی نکونام با فولاد

ایران در پاراشنا هم سهمیه پارالمپیکی گرفت

سعید سلگی، مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک ایران اعلام کرد سینا ضیغمی‌نژاد و شاهین ایزدیار ملی‌پوشان تیم ملی پاراشنا به مسابقات پارالمپیک اعزام خواهند شد.

فسخ غیرقانونی نکونام با فولاد

جریمه سنگین سرمربی آبی‌ها

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با حکم کمیته وضعیت به دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد خود با تیم فولاد خوزستان در اسفند ۱۴۰۱ پیش از بازی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان، مبلغ سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان جریمه شده است که باید این مبلغ را به‌علاوه هزینه دادرسی پرداخت کند.

فسخ غیرقانونی نکونام با فولاد

غلبه دختران هندبالیست کشورمان به شیلی

تیم ملی هندبال جوانان دختر کشورمان صبح امروز در دومین بازی خود در پرزیدنت کاپ بیست‌وچهارمین دوره از مسابقات هندبال جوانان دختر جهان به میزبانی مقدونیه از ساعت ۱۰:۱۵ به مصاف شیلی رفتند که در نهایت با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ موفق به غلبه بر این تیم شد تا نخستین برد خود را در این مسابقات کسب کنند.

فسخ غیرقانونی نکونام با فولاد

قرعه‌کشی مسابقات کافا انجام شد

رقابت‌های زیر ۲۰ سال آسیای مرکزی در حالی از پانزدهم تیر ۱۴۰۳ به میزبانی کشور قرقیزستان آغاز می‌شود که صبح امروز قرعه‌کشی این رقابت‌ها با حضور شش تیم شرکت‌کننده انجام شد.

فسخ غیرقانونی نکونام با فولاد

طبق قرعه‌کشی صورت گرفته از سوی کمیته مسابقات کافا، تیم‌های ملی جوانان ایران با ازبکستان و ترکمنستان هم‌گروه شد، همچنین کشور میزبان با تیم‌های افغانستان و تاجیکستان بازی خواهد کرد.

فسخ غیرقانونی نکونام با فولاد

دو مدال طلا در جام جهانی پاراوزنه‌برداری

در رقابت‌های جام جهانی پاراوزنه‌برداری در دسته ۱۰۷ کیلوگرم علی‌اکبر غریب‌شاهی موفق به کسب دو مدال طلای دو ضرب و مجموع شد.

فسخ غیرقانونی نکونام با فولاد

نقره مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از آن ایران

تیم ملی کشورمان در مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش اسلحه سابر موفق شد به فینال راه پیدا کرد که با شکست برابر کره‌جنوبی به مدال نقره این مسابقات دست یافت.

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان قهرمان آسیا شد

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با کسب ۵ مدال طلا و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی آسیا در کشور اردن دست یافت.

نظر شما