شناسهٔ خبر: 67620777 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

علاقه خاص کمپانی به ستاره بایرن: او را نگه دارید!

ونسان کمپانی از طرفداران ساشا بویی است و قصد دارد او را در بایرن مونیخ نگه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ از شکست در آخرین لحظات نقل و انتقالات سال گذشته درس گرفته و سه بازیکن مورد نظر خود را که ونسان کمپانی، سرمربی جدیدشان، به شدت خواهان آنها بود، به خدمت گرفته است.

در روز یکشنبه، باشگاه انتقال مایکل اولیسه، ستاره ۲۲ ساله را نهایی کرد. اولیسه از کریستال پالاس به بایرن می‌پیوندد و مبلغ انتقال او ۵۱ میلیون یورو گزارش شده است. پیش از او، هیروکی ایتو، مدافع ۲۵ ساله، با قراردادی تا سال ۲۰۲۸ به بایرن پیوسته بود. مبلغ این انتقال از اشتوتگارت ۲۳.۵ میلیون یورو گزارش شده است.

2052659

با این حال، کمپانی همچنین بازیکنان فعلی تیم را به دقت زیر نظر دارد و به عنوان یکی از طرفداران ساشا بویی، مدافع کناری ۲۳ ساله، شناخته می‌شود. بویی در ژانویه با مبلغ ۳۰ میلیون یورو از گالاتاسرای به بایرن پیوست، اما دوران سختی را پشت سر گذاشته و چندین بار دچار مصدومیت عضلانی شده است. او تنها دو بازی در بوندسلیگا انجام داده است.

کمپانی پیش از این دو بار تلاش کرده بود بویی را به برنلی ببرد و حالا ممکن است او به عنوان مدافع راست اهمیت بیشتری پیدا کند، به خصوص که هنوز مشخص نیست یوشوا کیمیش، هافبک ۲۹ ساله، قرارداد خود را که تا سال ۲۰۲۵ اعتبار دارد، تمدید خواهد کرد یا خیر.

نظر شما