شناسهٔ خبر: 67369766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی غدیر در تبریز

همزمان با عید غدیر خم همایش پیاده‌ روی خانوادگی غدیر با حضور شهروندان تبریزی و عاشقان اهل بیت (ع) برگزار شد. 

صاحب‌خبر -

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی غدیر در تبریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای آذربایجان شرقی، همایش پیاده‌روی خانوادگی غدیر در تبریز در دو مسیر چهار راه شهید بهشتی تا مصلای اعظم حضرت امام خمینی (ره) و باغ فجر تا مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد. در طول مسیر پیاده‌روی برنامه‌های متنوع اجتماعی، فرهنگی، هنری ، ورزشی ، برگزاری نمایشگاه‌های گل و گیاه، حوزه سلامت و ایستگاه‌های صلواتی  به اجرا درآمد.

توزیع ۴۰ هزار گلدان، نورباران عمارت شهرداری تبریز، پایش سلامت شهروندی در مسیر ضیافت علوی، برپایی غرفه‌های کودکان و نوجوانان در مسیر راهپیمایی، توزیع نذورات توسط دستگاه‌های شهرداری تبریز، توزیع پیکسل‌ها و پرچم های علوی، اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله سرود و موسیقی و نمایش و اهتزاز پرچم ۲۵۰ متری غدیر از دیگر آیتم‌های این همایش خانوادگی بود.

 همچنین بزرگترین رویداد نقاشی خیابانی توسط کودکان و نوجوانان از برنامه‌های شاخص همایش پیاده‌روی  غدیرخم امسال بود که در طول مسیر برگزار شد.

در پایان این مراسم نیز قرعه‌کشی ۲۲۰دستگاه دوچرخه بین ۵۵ هزار نفر از شرکت‌کنندگانی که تا پیش از پایان برنامه در مسابقه پیامکی این همایش شرکت کرده بودند انجام شد.

نظر شما