شناسهٔ خبر: 67368461 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

توضیح درباره یک سوءبرداشت از گفته‌های معاون وزیر کشور

معاون امنیتی- انتظامی وزیر کشور در مصاحبه‌ای اظهاراتی داشت که از سوی برخی رسانه‌ها و فعالان شبکه‌های اجتماعی با برداشتی ناقص و اشتباه، بازتنظیم و منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، سیدمجید میراحمدی معاون وزیر کشور اظهار کرد: آنچه از مصاحبه اینجانب با شبکه دو نقل شده برداشتی ناصواب، ناقص و اشتباه است.

وی افزود: در این گفت‌وگو، درباره آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات سخن گفتم و تاکید کردم حتی برای دومرحله‌ای شدن انتخابات نیز، تعرفه‌ها توسط ستاد برگزاری انتخابات، پیش‌بینی و توزیع شده است.

معاون وزیر کشور ادامه داد: این به معنای پیش‌بینی یا اظهار نظر درباره دو مرحله‌ای شدن انتخابات نیست، بلکه به منظور آمادگی کامل وزارت کشور برای همه احتمالات ممکن و پیش‌بینی‌های لازم در صورت دو مرحله‌ای شدن انتخابات است.

میراحمدی تصریح کرد: از سخن من، اینگونه برداشت ونقل شده که گفته‌ام انتخابات دومرحله‌ای خواهد بود، در حالی که این، برداشتی اشتباه و غیر دقیق از سخنان است.

وی اضافه کرد: تنها پیش‌بینی بیان شده از زبان من، مشارکت خوب مردم در انتخابات پیش رو، آن هم مستند به نظرسنجی‌های مراکز معتبر است.

نظر شما