شناسهٔ خبر: 67367175 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

توضیح درباره یک سوء برداشت از گفته‌های معاون وزیر کشور

وزارت کشور اعلام کرد که معاون امنیتی- انتظامی وزیر کشور در مصاحبه ای با شبکه دو سیما اظهاراتی داشت که متاسفانه از سوی برخی رسانه ها و فعالان شبکه های اجتماعی با برداشتی ناقص و اشتباه، منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سید مجید میراحمدی معاون وزیر کشور در این‌باره توضیح داد: آن چه ازمصاحبه اینجانب با شبکه دو نقل شده برداشتی ناصواب، ناقص واشتباه است.

وی افزود: در این گفت‌وگو، درباره آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات سخن گفتم و تاکید کردم حتی برای دومرحله ای شدن انتخابات نیز، تعرفه ها توسط ستاد برگزاری انتخابات، پیش بینی وتوزیع شده است.

میراحمدی ادامه داد: این به معنای پیش بینی یا اظهار نظر درباره دو مرحله ای شدن انتخابات نیست، بلکه به منظور آمادگی کامل وزارت کشور برای همه احتمالات ممکن و پیش بینی های لازم در صورت دو مرحله ای شدن انتخابات است.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: از سخن من، اینگونه برداشت ونقل شده که گفته ام انتخابات دومرحله ای خواهد بود، در حالی که این، برداشتی اشتباه و غیر دقیق از سخنان است.

وی اضافه کرد: تنها پیش بینی بیان شده از زبان من، مشارکت خوب مردم درانتخابات پیش رو، آن هم مستند به نظر سنجی های مراکز معتبر است.

نظر شما