شناسهٔ خبر: 67368283 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ستاره اسپانیا نمی‌خواهد مدعی قهرمانی باشد!

داوید رایا، دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا، معتقد است نباید با گفتن اینکه آن‌ها مدعی قهرمانی هستند، خودشان را تحت فشار بگذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم ملی اسپانیا در آخرین بازی دور گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ موفق شد مقابل آلبانی به پیروزی ۱-۰ برسد. پس از پایان بازی، داوید رایا که در این دیدار در درون دروازه لاروخا ایستاده بود، با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

دروازه‌بان آرسنال پس از بازی گفت: «فکر می‌کنم ما بازی را کاملاً تحت کنترل داشتیم. این برد برای ما طعم شیرینی دارد و از اینکه یک بازی دیگر را بردیم بسیار خوشحالیم. وقتی گل زدیم، چند حمله دیگر داشتیم اما کاملاً مطمئن بودیم که آن‌ها هم چند حمله خواهند داشت.»

این یک عملکرد فوق‌العاده از همه‌ی بازیکنان بود. ما به خوبی می‌دانستیم که آلبانی حریف آسانی نخواهد بود. آن‌ها برای بقا در یورو بازی می‌کردند.»

رایا همچنین تأکید کرد که نباید زودتر از موعد درباره قهرمانی صحبت شود: «اینکه بگوییم ما مدعی قهرمانی هستیم آسان است، اما نباید فراموش کنیم که این فقط به ضرر بازیکنان خواهد بود. هر تیمی که به مرحله حذفی می‌رسد، از پیش بازنده یا برنده نیست و قطعاً تیم با کیفیتی است. ما نباید بگوییم که قهرمان می‌شویم و تیم را تحت فشار قرار دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما