شناسهٔ خبر: 67367703 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

دروغ، تهمت و سیاه نمایی ابزار برخی ها شده برای پیروزی در انتخابات

معاون تبیین و گفتمان سازی بسیج اساتید خراسان رضوی، گفت: برخی ها برای پیروزی در انتخابات به دروغ، تهمت و سیاه نمایی متوسل می شوند و از این ابزار بهره می برند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهدمقدس، سید جلال امینی در همایش بصیرت سیاسی که در محل مسجد فاطمیه(س)قاسم آباد مشهد برگزار شد، اظهار کرد: شهید جمهور خط مشخصی را برای ریاست جمهوری تبیین کرد و خوشبختانه کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه‌های جامع و خوبی در مناظرات ارائه داد، اما بعضی‌ها بدون برنامه مشخصی، برای پیروزی در انتخابات به دروغ، تهمت و سیاه نمایی متوسل می شوند. 
وی افزود: بعد از شهادت آیت الله رئیسی دشمن دو خط رسانه‌ای را در دستور کار قرار داد شامل توهین به شهید رئیسی و ایجاد هرج و مرج  که باعث تفرقه و سیاه نمایی در کشور شود. 
امینی بیان کرد: دشمن از طریق فضای مجازی منافقین و قاتلانی که در اوایل انقلاب مردم بی‌دفاع را شهید کردند و به اعدام محکوم شدند را با ترفند های مجازی، مظلوم وشهید معرفی می‌کنند.
استاد دانشگاه با تاکید برای روشنگری و جهاد تبیین برای جوانان، خاطرنشان کرد: بعضی از جوانان ما اطلاع کافی ندارند و دشمن از طریق فضای مجازی خوراک فکری مسموم به آنان تزریق می کنند .
وی تاکید کرد: تقریبا ۶۰ درصد آرا مردم خاکستری است که با تحت‌تأثیر قرار گرفتن تبلیغات و مناظرات انتخاب می‌کنند که به چه کسی رای بدهند. وظیفه جبهه انقلاب و برادران و خواهران انقلابی این است که با روشنگری و جهاد تبیین به این جریان خاکستری مسیر انتخاب اصلح را نشان دهند.

نظر شما