شناسهٔ خبر: 67366894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی:

کارکنان دستگاه قضایی برای اجرای عدالت تلاش می‌کنند

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: کارکنان دستگاه قضایی در این سنگر مقدس، پاسداری از عدالت را سرلوحه کار خود قرار داده اند و برای اجرای عدالت تلاش می کنند. 

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی روز سه‌شنبه با حضور در همایش پیاده روی خانوادگی دستگاه قضایی استان با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، ورزشی روحیه نشاط و شادی را به همکاران و خانواده‌ها تزریق می کند و یقینا در بهبود کارایی همکاران نقش مهمی دارد.

وی افزود: هدف از حضور در این برنامه تجلیل از تلاش‌های همکاران و خانواده آنهاست که با تمام سختی‌ها و مشکلات کار را پیش می برند و اجازه نمی‌دهند کار مردم به تاخیر بیافتد.

وی اضافه کرد: امروز فرصت مناسبی است تا خانواده کارکنان‌ قوه قضایی بدانند که پدرانشان و مادرانشان برای احقاق حق جهاد می کنند و چه زحماتی را متقبل می شوند.

کارکنان دستگاه قضایی برای اجرای عدالت تلاش می‌کنند

به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم جوایز تیم‌های ورزشی اهدا و به قید قرعه ۹ دستگاه دوچرخه، ۱۰ دستگاه اسکوتر و تعدادی دیگر جوایز بین شرکت کنندگان در پیاده روی قرعه کشی و به آنان اهدا شد.

مسابقه طناب کشی، اجرای سرود و برنامه‌های شاد از دیگر برنامه های همایش پیاده روی خانوادگی دستگاه قضایی استان بود که در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد.

نظر شما