شناسهٔ خبر: 67366319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار گلپایگان خبر داد

تعیین ۷۷ شعبه اخذ رای در شهرستان گلپایگان

فرماندار گلپایگان گفت: ۷۷ شعبه اخذ رای در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان گلپایگان تعیین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمدرضا عسگریان امروز _سه‌شنبه پنجم تیر_ در جمع خبرنگاران پیرامون برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با توجه به انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری بلافاصله پس از وصول دستور وزیر کشور، هیئت‌های اجرایی در شهرستان گلپایگان تشکیل و معتمدین نیز به هیئت نظارت شورای نگهبان معرفی شدند و مقدمات برگزاری انتخابات فراهم شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری رسانه‌ها نهایت تلاش را برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی انجام دهند زیرا دشمن چشم دوخته که در هشتم تیرماه حضور مردم را کم رنگ ببیند.

فرماندار گلپایگان ادامه داد: با تصمیم هیئت اجرایی در این دوره از انتخابات ۷۷ شعبه در این شهرستان آماده اخذ رأی است که از این تعداد ۵۰ شعبه شهری و ۲۷ شعبه روستایی بنا شده است و از این تعداد نیز ۵۸ شعبه ثابت و ۱۹ شعبه سیار برای سهولت دسترسی مردم وجود دارد.

عسگریان با بیان اینکه طبق دستور وزارت کشور در این دوره از انتخابات به ازای هر ۱۰ شعبه یک نفر بازرس وجود دارد، گفت: شهروندان هر گونه تخلف انتخاباتی را در تماس با شماره ۵۷۴۲۱۰۱۶ اطلاع دهند.

وی گفت: بیش از ۲۰۰۰ عوامل اجرایی، نظارتی و انتظامی روز هشتم تیرماه در شهرستان گلپایگان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری آمادگی کامل دارند تا انتخابات سالم برگزار شود.


نظر شما