شناسهٔ خبر: 67423631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان:

ممنوعیت استفاده از آب شرب در استخر و باغ / با متخلفان برخورد می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان گفت: براساس آیین‌نامه شرکت آب و فاضلاب، استفاده از آب آشامیدنی برای مصارفی همچون آبیاری باغ‌ها، صیفی‌جات، تأمین آب دام‌ها و پر کردن آب استخرها خلاف مقررات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، ابوالفضل رحیمی صبح امروز _شنبه نهم تیر_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب حدود دو میلیون و ۵۰ هزار نفر جمعیت در شهر و روستاهای استان تحت پوشش دارد.

وی استفاده از آب آشامیدنی در مصارف غیرآشامیدنی را ممنوع اعلام کرد و گفت: با مشترکان متخلف برخورد قانونی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: بر اساس آئین‌نامه شرکت آب و فاضلاب، استفاده از آب آشامیدنی برای مصارفی مانند آبیاری باغ‌ها، صیفی‌جات و تأمین آب دام‌ها و پرکردن آب استخرها خلاف مقررات است.

وی با بیان اینکه قطع انشعاب آب در انتظار افرادی است که از آب آشامیدنی برای اینگونه مصارف استفاده می‌کنند، افزود: مردم در مصرف آب آشامیدنی در مصارف غیرشرب بیشتر مراقبت کنند.

رحیمی با تاکید بر اینکه صرفه‌جویی در مصرف آب موجب ارائه خدمات پایدار به همه مردم خواهد شد، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب گلستان پویش «هر خانواده روزانه ۵۰ لیتر صرفه‌جویی» را به راه انداخته است که شرکت همشهریان در این پویش، تأثیر بسزایی در صرفه‌جویی در مصرف آب دارد.

وی مصرف بهینه آب را با توجه به آب، گرم شدن هوا، شرایط بسیار حساس منابع تأمین آب شرب و کمبود آب آشامیدنی ضروری خواند و یادآور شد: حجم ذخیره آب در استان گلستان نسبت به کشور ۵۰ درصد است.

نظر شما