شناسهٔ خبر: 67366281 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واکنش حماس به شهادت خواهر اسماعیل هنیه

حماس در بیانیه ای به شهادت خواهر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس واکنش نشان داد و خواستار اقدامی عاجلی برای توقف جنگ غزه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری شهاب، حماس در بیانیه‌ای به شهادت خواهر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس واکنش نشان داد.

به گزارش مهر، در این بیانیه آمده است: کشتارها و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین در نوار غزه از جمله بمباران منزل خانواده هنیه در اردوگاه الشاطئ و شهادت ۲۰ غیرنظامی از جمله خواهر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، بمباران مدرسه عبدالفتاح حمود در محله الدرج که به شهادت ۸ نفر از اعضای خانواده الجرو منجر شد، هدف قرار دادن منزل خانواده نصر در اردوگاه المغازی و بمباران مدرسه اسماً وابسته به آژانس آنروا در اردوگاه الشاطئ و شهادت ده‌ها فلسطینی که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، تأکیدی بر به چالش کشیدن تمامی قوانین بین‌الملل و حقوق بشر توسط رژیم فاشیست و اشغالگر از طریق هدف قرار دادن عامدانه غیرنظامیان و ارتکاب جنایات وحشیانه علیه آنان است.

حماس بیان کرد: دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را به خاطر ادامه حمایت سیاسی و نظامی از دولت و ارتش اشغالگر صهیونیستی و خرید زمان بیشتر برای آن به منظور تکمیل ویرانگری و کشتارها در غزه، مسئول ادامه نسل‌کشی علیه ملت فلسطین در این باریکه می‌دانیم.

در این بیانیه آمده است: با توجه به تداوم و تشدید جنایات وحشیانه دشمن، امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان را به تشدید تحرکات خود در همه عرصه‌ها و فشار برای توقف جنگ علیه غزه فراخوانده و از جامعه جهانی و سازمان ملل می‌خواهیم به مسئولیت‌های خود در قبال این جنایات وحشیانه عمل کرده و اقدامی فوری برای حمایت از غیرنظامیان فلسطینی و بازخواست و مجازات سران تروریست رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات علیه ملت فلسطین انجام دهند.

۳۱۰۳۱۰

نظر شما