شناسهٔ خبر: 67365283 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حماس: دولت بایدن مسئول ادامه نسل‌کشی علیه مردم فلسطین است

زینب غلامی

جنبش حماس کشتارهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه را محکوم کرد و دولت آمریکا را مسئول ادامه جنگ نسل‌کشی در غزه دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: کشتارهایی که توسط دشمن فاشیست صهیونیستی علیه مردم ما در غزه انجام شد از جمله بمباران منزل خانواده هنیه در اردوگاه الشاطئ که به شهادت ۱۰ غیرنظامی از جمله خواهر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس منجر شد، بمباران مدرسه عبدالفتاح حمود در محله الدرج که هشت شهید برجای گذاشت و هدف قرار دادن منزل خانواده نصر در اردوگاه المغازی و مدرسه وابسته به آنروا در اردوگاه الشاطئ که به شهادت ده‌ها تن از جمله زنان و کودکان منجر شد، نشان دهنده ادامه به چالش کشیدن تمام قوانین بین المللی و ارزش‌های انسانی از سوی دولت فاشیست صهیونیست‌ها است.

طبق گزارش سما، در این بیانیه آمده است: ما دولت جو بایدن را مسئول ادامه جنگ نسل کشی در غزه به دلیل ادامه حمایت سیاسی و نظامی از اشغالگران می‌دانیم. ما از امت عربی و اسلامی و آزادگان جهان می‌خواهیم تحرکات خود را در تمام سطوح افزایش دهند و برای توقف تجاوز فشار بیاورند. ما از جامعه بین المللی و سازمان ملل می‌خواهیم به مسئولیت‌های خود برای توقف این جنایت‌های هولناک و حمایت از غیرنظامیان بی‌گناه و مجازات رهبران اشغالگر ادامه بدهند.

به گفته منابع فلسطینی از بامداد امروز رژیم صهیونیستی حملات گسترده‌ای را به نوار غزه انجام داد که به شهادت بیش از ۴۰ نفر از جمله ۱۴ نفر از خانواده اسماعیل هنیه منجر شد.

انتهای پیام

نظر شما