شناسهٔ خبر: 67366205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ترافیک در هراز و سوادکوه روان است

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به روان بودن ترافیک در محور هراز و سوادکوه گفت: از عصر امروز جاده چالوس به‌ تهران، از پایتخت به شمال یک طرفه است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ یدالله جهان تاب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری با بیان اینکه محورهای مازندران در طول سال به ویژه ایام تعطیل شاهد حضور خودروهای فراوان و ترافیک سنگین است اظهار داشت: آنچه حوادث ترافیکی را کاهش و ایمنی سفر را تضمین می کند رعایت قوانین و احترام به قانون است.

وی افزود: در محور تهران به چالوس شاهد ترافیک پرحجم و سنگینی هستیم و از بعد از ظهر امروز محور تهران به چالوس یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور هراز مسیر  آب اسک  به آمل ترافیک روان گزارش شد، محور سواد کوه نیز بدون ترافیک خودرو ها در حال تردد هستند و خوشبختانه با توجه به حجم ترافیک امروز، تاکنون فوتی بر اثر تصادف گزارش نشد.

جهان تاب تصریح کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وزش باد، رگبار و رعد و برق در ارتفاعات از مسافران و رانندگان درخواست داریم به دلیل ریزش سنگ، از هرگونه توقف در جاده‌های کوهستانی اجتناب کنند.

وی تاکید کرد: رعایت حداکثر سرعت مجاز در معابر فقط برای در امان ماندن از جریمه پلیس نیست.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه امنیت سفر و رانندگی مسافران و رانندگان  را تضمین می‌کند تا خاطره ای خوش را برای خود و خانواده رقم بزنند.

رئیس پلیس مازندران بیان کرد: سرعت غیرمجاز قطعا منجر به بروز حوادث ‌می‌شود و لذا به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از هرگونه حرکات نمایشی و رانندگی با سرعت بالا خودداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما