شناسهٔ خبر: 67423782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد:

برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای ویژه منطقه ۳ ابلاغ شد

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات کارشناسی، برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای منطقه ۳ با هشت سرفصل و در مجموع شامل ۴۸ مصوبه و برنامه تدوین و به منطقه ابلاغ شد.

صاحب‌خبر -

جواد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: براساس نیازسنجی‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات کارشناسی، برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای منطقه ۳ با هشت سرفصل و در مجموع شامل ۴۸ مصوبه و برنامه تدوین و به منطقه ابلاغ شد.

وی افزود: تسریع در معرفی مکان‌های مستعد جهت تبیین اهداف و ویژگی‌های مورد انتظار از پروژه پیشخوان‌های زیارت، ضرورت ارائه پتانسیل‌های افزایش تراکم به‌صورت پاکات حجمی در حوزه کمیسیون ماده ۵ و کاهش زمان پاسخگویی به درخواست‌ها از جمله موضوعاتی بود که در این برنامه عملیاتی به آن پرداخته شده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: مشارکت فعال در جلسات مسجدمحوری و شورای اجتماعی محلات، آموزش سامانه‌های شهروندسپاری و ضوابط شهرسازی، استفاده از نتایج طرح‌های نظرسنجی در جهت ارتقای رضایت شهروندان نیز گوشه‌ای از مصوباتی بود که در سرفصل سرمایه انسانی و زیرساخت‌ها تهیه و تدوین شده است.

اصغری افزود: انتظار می‌رود برنامه ارائه شده به‌صورت جدی توسط همکاران منطقه دنبال شود، بر همین اساس در برنامه حاضر شاخص‌هایی برای ارزیابی فعالیت‌های همکاران در نظر گرفته شده است و بر اساس آن رتبه‌بندی مناطق انجام خواهد پذیرفت.

نظر شما