شناسهٔ خبر: 67366182 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موافقت نامه همکاری معاونت علمی رئیس جمهور با ذوب آهن

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با حضور در ذوب آهن اصفهان، موافقت نامه همکاری با این مجتمع را امضا کرد.

صاحب‌خبر -

روح الله دهقانی فیروزآبادی در حاشیه امضای این موافقت نامه گفت: این موافقت نامه با هدف ایجاد کارخانه نوآوری در ذوب آهن اصفهان امضا شد تا بستری برای فعالیت بیشتر و حضور پر رنگ‌تر شرکت‌های دانش بنیان در این مجتمع عظیم صنعتی باشد.


او افزود: محدودیت‌های ناشی از تحریم باعث شد تلاش مان را برای حل مشکلات صنعت با استفاده از توان و دانش داخلی دوچندان کنیم.


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور ادامه داد: طی دو سال گذشته با بیش از ۱۰۰ صنعت بزرگ کشور نشست برگزار کردیم که این امر حاصل توسعه شرکت‌های دانش بنیان و تقویت پیوند صنعت با شرکت‌های دانش بنیان است.


دهقانی فیروزآبادی گفت: صنایع باید نگرش باورمندانه و وظیفه محور به همکاری با شرکت‌های دانش بنیان داشته باشند تا این همکاری ثمرات بیشتری داشته باشد.


مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: تلاش می‌کنیم تا رویکرد دانش بنیان در این کارخانه بیش از گذشته اجرا شود و تمام همت خود را برای افزایش تولید و دستیابی به تولید ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن در سال جاری به کار می‌گیریم.

نظر شما