شناسهٔ خبر: 67365464 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عطر ولایت در سفره‌های نیازمندان آذربایجان‌غربی

به مناسبت عید سعید غدیر خم، عطر ولایت در سفره‌های نیازمندان در مناطق کم برخوردار پیچید.

صاحب‌خبر -

به مناسبت عید سعید غدیر خم، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان، اقدام به پخت و توزیع غذای نذری برای ۲۰۰۰ نفر در مناطق کم برخوردار استان کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، با بیان اینکه عید غدیر، عید ولایت و امامت حضرت علی (ع) و روزی برای ترویج فرهنگ ایثار و کمک به نیازمندان است افزود: در این طرح، ۲۰۰۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های مساجد پخت و سپس در بین خانواده‌های نیازمند در مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

محسن رضایی، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همواره در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی، اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی می‌کنند که پخت و توزیع غذای نذری در عید غدیر یکی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: این اقدام خداپسندانه در راستای اجرای طرح "چله خدمت" و با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همچنین، کمک به نیازمندان در این ایام مبارک انجام می شود.

گفتنی است: غذا‌های پخت‌شده در این طرح، با رعایت کامل بهداشت و با استفاده از مواد اولیه مرغوب، توسط اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و در مناطق کم‌برخوردار شامل محلات حاشیه‌نشین، روستا‌های محروم و مناطق زلزله‌زده توزیع خواهد شد.

نظر شما