شناسهٔ خبر: 67364734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی گلستان:

انتخاب اصلح حماسه بدرقه شهدای خدمت را تکمیل می‌کند/بزرگ‌ترین رویداد تاریخ اسلام در عید غدیر رخ داد

حجت الاسلام ریاحی گفت: ما یک اتفاق بزرگی را در هشتم تیر ۱۴۰۳ به عنوان انتخابات ریاست جمهوری در پیش داریم، باید تلاش کنیم در مسیر جهاد تبیین که حضور حداکثری و انتخاب اصلح رقم بخورد.

صاحب‌خبر -

انتخاب اصلح حماسه بدرقه شهدای خدمت را تکمیل می‌کند/بزرگ‌ترین رویداد تاریخ اسلام در عید غدیر رخ داد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام علیرضا ریاحی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی سپاه نینوا درمراسم جشن غدیر در این ناحیه با تبریک عید بزرگ غدیر و ضرورت و اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: ان‌شاءالله خداوند بهترین عیدی ما را فرج امام زمان (عج) قرار دهد، هشتم تیرماه انتخابات مهمی در پیش داریم که مشارکت مردم و انتخاب اصلح حماسه بدرقه شهدای خدمت را تکمیل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اعیاد قربان تا غدیر به عنوان دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است، افزود: بزرگ‌ترین رویداد تاریخ اسلام در عید غدیر رخ داد و امام علی (ع) در منابع روایی شیعه و اهل سنت به عنوان امام و جانشین پیامبر (ص) در عید غدیر معرفی شدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان توضیح داد: یکی از فضیلت‌های بزرگ امام علی (ع) که به عنوان وصی امام معرفی شد واقعه بی‌نظیری است که در این روز اسلام تکمیل و بر امت اسلام نهایی شد.

ریاحی گفت: این اتفاق بزرگ آزمونی داشت آنهایی که بعد از واقعه غدیر در راه ولایت پذیری و ولایتمداری از امام علی (ع) ماندند و تا پای جان ماندند مانند مقداد، سلمان، اباذر، کمیل، مالک اشترها و شخصیت‌های بزرگ دیگری که در مسیر تبعیت از امیر مومنان ماندند و این خوشنامی برای آنها جاودانه شد.

وی ادامه داد: این ایام با شهادت شهید بزرگوار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور خدوم، پرتلاش، انقلابی و دلسوز مقارن شده است، امیدواریم که خدای بزرگ شهدای حادثه پرواز اردیبهشت ماه در اعلا درجات بر سفره پیامبر و خاندانش مهمان کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان توضیح داد: ما یک اتفاق بزرگی را در هشتم تیر ۱۴۰۳ به عنوان انتخابات ریاست جمهوری در پیش داریم، باید تلاش کنیم در مسیر جهاد تبیین که حضور حداکثری و انتخاب اصلح رقم بخورد.

ریاحی با تاکید بر اینکه انتخاب مردم و حضور مردم پای صندوق‌های رای اتمام حجتی برای همه است، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات در حقیقت صیانت از آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و آرمان‌های شهداست این برای جهانیان دارای پیام است.

وی افزود: از طرفی برای انتخاب رئیس‌جمهور اصلح معیاری چون شهید رئیسی داریم باید حواس‌مان باشد رئیس‌جمهوری انتخاب کنیم که در تراز شهید رئیسی باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سازمان بسیج دانشجویی استان گلستان بیان کرد: اکنون ولایت پذیری ما از ولایت فقیه، شرکت در انتخابات و دعوت از همه مردم برای شرکت در این آزمون بزرگ است.

ریاحی گفت: باید نگاه کنیم معیارهایی که رهبر انقلاب اسلامی در انتخاب رئیس جمهور از ما می‌خواهد چیست، ویژگی‌هایی نظیر پرکار بودن، پرتلاش بودن، معتقد بودن به مبانی انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی؛ تا در عرصه کار رئیس‌جمهوری بیاید که مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد و روز به روز به اقتدار انقلاب اسلامی کمک کند.

وی ابراز امیدواری کرد ان‌شاءالله شاهد باشیم این اتفاق خوب در روز هشتم تیر ماه با حضور حداکثری مردم رقم بخورد و در روز نهم تیر ماه ۱۴۰۳ با رصد اخبار شاهد آمار بالای شرکت‌کنندگان و نتیجه انتخاب فرد اصلح برای مردم و انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما