شناسهٔ خبر: 67364366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس:

چهلم شهید جمهور توسط ستادهای مردمی برگزار می شود

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: با اعلام آمادگی ستادهای مردمی، آیین چهلم شهید جمهور و یاران با وفایش در سطح استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری استان، محمد فرخ‌زاده اظهار کرد: بر اساس مطالبات مردمی هماهنگی بسیار خوبی در تمامی شهرستان‌های استان پهناور فارس به منظور برپایی آئین چهلم شهید جمهور و شهیدان خدمت به عمل آمده است.

وی با قدردانی از تلاش‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس به منظور برپایی آئین‌های معنوی با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی، افزود: در روز چهارشنبه ششم تیرماه مراسم ویژه‌ای در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) پس از نماز مغرب و عشا به مناسبت چهلم شهید جمهور و یاران باوفایش برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در دو سفر به استان فارس از روستاهای محروم شهرستان مرودشت و رستم بازدید داشتند و در همین راستا دو مراسم ویژه در در این شهرستان‌ها به منظور پاسداشت تلاش‌ها و خدمات ایشان برگزار خواهد شد.

فرخ‌زاده با بیان اینکه اهالی ولایت‌مدار فارس همواره قدرشناسی خود را نسبت به خدمت‌گزاران راستین نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم از زمان اعلام سانحه برای بالگرد ریاست جمهور تا آئین چهلم شهیدان خدمت همواره قدردان مجاهدت‌ها و خدمات شایسته آن‌ها بوده‌اند.

نظر شما